The Jackal Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Det vil bli akkurat som å se på vanlig TV. signalet som kommer inn er 2*25 bilder pr sek. Hvis du vil se den faktiske flimmringen på TV'en din kan du bare se på den i sidesynet ditt. Da bør du se at det flimmrer. Det vil det da ikke på en 100Hz [ Denne Melding var redigert av: The Jackal på 2002-03-29 01:36 ] Lenke til kommentar
Anders20 Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Takk for informasjonen=) dette er forresten TV jeg skal ha: http://www.elkjop.no/CE14051.html har god erfaring med denne SONY serien. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Det er et meget bra TV du har valgt deg der. Vil nå likevel si at Trinitron røret til Sony ikke er like bra som Blackline S til Phillips. Trinitron har en lei tendens til å legge på svarte skygger rundt objekter som har store kontraster. Min anbefaling er å spare litt til å kjøpe 29PT9007. Lenke til kommentar
Anders20 Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 ja skjønner...hvor finner jeg det TV ? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Den selges på Elkjøp så vidt jeg vet.....men vet ikke om den er på hjemmesiden deres. Kan være du må dra til en butikk. Lenke til kommentar
Anders20 Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Flott. Fant litt info om den. Ser ut som et flott TV ja men 10000 er litt mer penger en det jeg er interesert i å bruke på TV=). Men skal alikevel ta en titt på det. Tar en tur innom Elkjøp til neste uke. Takk igjen for all info/hjelp! Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Som jeg sa, den er litt dyrere, spare litt lenger. Da får du også 100Hz, 3 SCART med støtte for RGB og SVHS. I tillegg er den med i MatchLine serien til Philips, noe som vil si at bare de beste komponentene er brukt, kongelyd osv. Lenke til kommentar
Anders20 Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Joda, er så sant atte..men cluet er det at jeg ikke er interesert i å bruke mer penger på TV. Har rett og slett ikke bruk for 3 scart etc. Skal ha et TV som fungerer fint til vanlig bruk samt film visning fra Data. Men kan jo hende jeg skifter mening når jeg først får sjekket de forskjellige Tv'ene i butikken. Den som venter får se..he-he. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 MaxCPU: Jeg har akkurat samme kortet som deg å har ikke ditt problem. Jeg vil gjette at duhar valgt NTSC å ikke PAL. Du finner dette under "Valg av enhet" format. Sett denne til PAL-B eller PAL-G (Jeg aner ikke forskjellen) så skal det gå bra. Som nevnt tidligere er ikke akkurat GGF3 noe TV-ut kort, men skal gå "fint" å bruke det. Jeg kvitter meg med mitt kort for å kjøpe ATI Radeon 8500 kort istedenfor. Dette ville løst en masse problemer på TV-ut fronten. Eneste unntaket er kort med TwinView. GF2mx400 f.eks. Dette har en annen type TV-ut brikke som er betydelig bedre enn den f.eks. Gainward GF3 kortet bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå