Chrian Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg har adsl og en Pc som står på mye av tiden, etter at jeg begynte å la den stå på om natten er det begynt å komme mange meldinger fra routeren som sier: Ping of death received. Denne meldingen blir regisrert opptil 20 ganger i døgnet, er dette ett problem? Routeren har brannvegg og jeg har kun åpnet noen få porter i den. MVH Crian Lenke til kommentar
plumbo Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 dette er ikke så veldig mye å frykte siden du bare registrerer den 20 ganger i døgnet. hadde det vært 20 ganger på et par sekunder er det verre. kan du sperre for ping-funksjonen i routeren? det er av og til greit. Lenke til kommentar
Chrian Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg har krysset av i en rute som sier: Discard ping from WAN, gjør dette at de ikke kan pinge inn til min PC? Lenke til kommentar
plumbo Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 ja, discard betyr avslå eller benekte. pingen blir blokket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå