Gå til innhold

Finnes det data butikkker i stavanger?


Anbefalte innlegg

Quote:


On 2002-04-08 11:25, allyse skrev:

Quote:


On 2002-04-08 09:57, Belltech skrev:

Om du forhåndsbestiller så kan vi ofte matche de rimelige Webshopene. Lagervarer i butikken er normalt høyere priset. Større kunder kan evt. avtale fast rabattavtale.

Vi ligger lett tilgjengelig på riksveien mellom Sandnes og Stavanger.


 

hmmm. interesting... Jeg har handlet hos dere mye før, men kunne ikke mer pga. dere har alltid vært rådyre i forhold til webshopper, men til gjengjeld må jeg si Belltech er den desiderte beste butikken når det kommer til service!

 

Mvh

A. Lyse

 

Jeg har med fordel benyttet 'spansk' butikkultur hos Belltech: Pruting. Både harddisker og annet har kommet ned på AKSEPTABELT nivå etter noen runder med å hoste opp priser hos WEB-shop'er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man går innom Belltech og ser prisene (som av og til er helt horrible) så får man et INNTRYKK. Dette inntrykket er avgjørende for om man kommer tilbake til butikken.

 

Jeg kan bare snakke for meg selv, da jeg ikke har hatt veldig mye med belltech og gjøre. Jeg skulle kjøpe et billig pci skjermkort, og siden Belltech er min nærmeste databutikk, så stakk jeg innom der. Daytona 8mb PCI kostet der i underkant av 700,-. Jeg tenkte at det var en smule dyrt, så jeg tok sykkelen fatt og satte retning mot Hillevåg (startit). Der hadde de eksakt samme kortet for nesten halve prisen. Det er mitt inntrykk av Belltech vs Startit.

 

Startit har jo valgt å legge fraktkostnadene inn i prisen på produktene de selger. Om dette er det lureste å gjøre vet jeg ikke helt sikkert, men det gjør dem hvertfall "dyrere" med tanke på det førsteinntrykket du får når du enten besøker butikken, eller webshoppen.

 

Generelt tror jeg ikke jeg har kjøpt ett eneste produkt på startit uten å få pruta prisen litt ned. Husker for en måned eller to siden, når databutikken var billigst på Western Digital 1000BB 100Gb, så MÅTTE jeg ha harddisk på dagen. Jeg stakk innom Startit og klarte å prute harddisken ned flere hundrelapper, til en pris rett over databutikken.

 

Mitt inntrykk av Tjelta (sjefen?)og Startit er nesten udelt positivt... selv om fyren til de grader kan virke gal av og til :smile:

Cluet (tror jeg) er å først snakke litt Unreal Tournament med han, og gjerne gi han inntrykk av at han er den beste UT spilleren, for så å gå over på pruterunden. Kanskje det hjelper....

 

MHT OBS (Coop Power?) på Mariero så støtter jeg alt som tidligere er sagt. Dette er ingen vanlig OBS butikk, men de har vært heldige og fått engasjerte ansatte som faktisk vet å finne på litt nytenkning. Derfor Vapochill, vannkjøling og sånnt annet stæsj som trekker folk.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-05 15:42, blanc skrev:

Quote:


On 2002-04-05 15:00, grendel skrev:

Startit er en glimrende butikk.

Jeg har handlet der siden de åpnet, og har aldri opplevd noe negativt der. Betjeningen der er noe av de mer proffe og service minded du finner i stavanger distriktet.


Til Blanc:


Sikker på at det ikke er deg det er noe galt med?


G


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: grendel på 2002-04-05 15:01 ]</font>


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: grendel på 2002-04-05 15:02 ]</font>


 

Er det noe galt med meg hvis jeg kjøper en pc som skal være ferdig etter en uke, som ikke blir ferdig når n00b'en bak disken prøver å forklare meg at det er hovedkortet som var ødelagt, når montøren hadde svidd av prosessoren ?

 

 

 

Nei, det er ille hvis du må vente en uke på noe så enkelt. Alle databutikker opplever vel at noen blir missfornøyd med et eller annet. Startit.no har jeg som sagt handlet hos siden åpningen, og jeg har handlet mye. Har også handlet en del på komplett.

 

Komplett.no kan jeg lire ut av meg allverdens med dritt om, jeg kommer aldri til å handle der mer.

 

Belltech har jeg handlet noe hos, de er simpelthen for dyre, men har bra service.

 

Access er vel noe som finnes på sandnes, de er håpløst dyre.

 

Så Blanc: soz, du hadde sikkert dine grunner til å være misfornøyd, men men, nobody is perfect :smile:

 

G

Lenke til kommentar

Takk for mange hyggelige innlegg om COOP Obs! Mariero sin datasatsning. Vil minne alle om at det stadig kommer inn nye produkter, og at prisene er lave som alltid. PS! Det vi ikke lagerfører i butikk, skaffer vi på to til tre dager til meget hyggelige priser. Ta en tur innom Obs! Mariero og bli overrasket over priser og utvalg!

 

Mvh

Obs! Mariero

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-09 10:50, MrLee skrev:

Access gikk konk hvis jeg ikke tar feil..de var for dyre..


 

Stemmer delvis - Access i sin nåværende form (databutikk/webshop mot privatkunder) går bort. De skal gå helt og fullt for bedriftsmarkedet.

 

Søkte jobb som Junior Tekniker der og ble kalt inn til intervju. Men siden jeg ikke hadde så mye erfaring mot bedriftsmarkedet (jeg jobber mot privatkunder), fikk jeg ikke stillingen :sad:

Lenke til kommentar

Obs: Har dere avtaler med microplex og 3dfxcool,eller kjøper dere direkte fra produsenten?

Har dere mulighet til feks ta inn Danger Den`s vannblokker/utstyr hvis jeg kommer innom og avtaler med dere?

Ser også at dere har tatt in koolance nå, kommer dere til å ta inn løse blokker også ?.

 

Og forresten noen av de damene jeg har sett som er fra Egersund, er jo ikke akkurat blomster.

 

[ Denne Melding var redigert av: Lego på 2002-04-10 19:23 ]

Lenke til kommentar

Denne gang hadde jeg litt bedre erfaring fra startit. Det varierer med hvem som står bak kassa. Teknikeren er grei å ha med å gjøre.

Obs har veldig mange kule varer som du absolutt ikke forventer å få fra et vanlig stormarked. De som arbeider der er også greie å ha ed å gjøre... Belltech er desidert best på service. Den gang jeg var n00b kjøpte vi et par deler der til en Compaq (som å be om problemer). Vi fikk naturlig nok ikke delene til å funke. Kjørte bare pc'en ned til Belltech og dagen etterpå funket alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...