Gå til innhold

Finnes det data butikkker i stavanger?

Anbefalte innlegg

Jeg skal til et sted som heter egersund.

Der er det kjedelig men min fætter kommer dit med pc

Stavanger ligger 30 min fra egersund er det et sted der jeg får kjøpt en switch og netverkskabler?

mvh CS_er gøy

[ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-03-25 11:16 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-25 11:16, CS_eR GøY skrev:

Jeg skal til et sted som heter egersund.

Der er det kjedelig men min fætter kommer dit med pc

Stavanger ligger 30 min fra egersund er det et sted der jeg får kjøpt en switch og netverkskabler?

mvh CS_er gøy

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-03-25 11:16 ]</font>

Egersund,... huff,.. **** for en dritt plass,... Du kan kjøre innom Access ved Kvadrat på Lura. - eller cheap quality på clas ohlson.....

Lenke til kommentar

Stikk innom Coop Obs Stormarked, i Stavanger.. i alle fall om du er interresert i casemodding :grin: Det er den eneste butikken jeg har sett som selger vannkjøling, Vapochill, Hardisker, Neonlys, papstvifter og kjøttpudding i et og samme lokale :razz: .

Men de har selvsagt masse annet og der da. Har det meste. Men det hele er jo litt utrolig.

De har 8ports 10/100 switch for 700,- samt nettverkskabler..men de husker jeg ikke prisen på.

[ Denne Melding var redigert av: Lego på 2002-03-25 11:42 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Startit er en glimrende butikk.

Jeg har handlet der siden de åpnet, og har aldri opplevd noe negativt der. Betjeningen der er noe av de mer proffe og service minded du finner i stavanger distriktet.

Til Blanc:

Sikker på at det ikke er deg det er noe galt med?

G

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: grendel på 2002-04-05 15:01 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: grendel på 2002-04-05 15:02 ]

Lenke til kommentar

Kjøp på Start-It. Er vel den billigste databutikken i området. Har bare gode erfaringer med dem jeg også. har handlet veldig mye derfra.

Belltech er DYRT, men ettersom jeg har forstått så har de utrolig god service

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-05 15:06, ritz00 skrev:

stavanger ligger ca 1.5timer fra egersund! jeg bor mitt i mellom! og det tar 40min til stavanger og nesten en time til egersund.

det er da databutikker i nærheten.trenger ikke reise til stavanger for og kjøpe....

Er da jæren-data et alternativ for han ?

Aner lite om deres service og priser,...

Lenke til kommentar

er det ikke et sted på bryne/klepp som heter neon data ? mener en kompis gjorde et godt kjøp det for noen år siden....

har gode erfaringer med StartIT til personlige ting - når du vet hva du skal ha (og trenger det raskt)... men der jeg jobbet før var det bare vas med dem. leverte feil hw... rettet det litt opp med å sende budbil etter pc'en og sende den med bud tilbake....

de er litt dyrere enn andre webshopper

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-05 15:00, grendel skrev:

Startit er en glimrende butikk.

Jeg har handlet der siden de åpnet, og har aldri opplevd noe negativt der. Betjeningen der er noe av de mer proffe og service minded du finner i stavanger distriktet.

Til Blanc:

Sikker på at det ikke er deg det er noe galt med?

G

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: grendel på 2002-04-05 15:01 ]</font>

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: grendel på 2002-04-05 15:02 ]</font>

Er det noe galt med meg hvis jeg kjøper en pc som skal være ferdig etter en uke, som ikke blir ferdig når n00b'en bak disken prøver å forklare meg at det er hovedkortet som var ødelagt, når montøren hadde svidd av prosessoren ?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-08 09:57, Belltech skrev:

Om du forhåndsbestiller så kan vi ofte matche de rimelige Webshopene. Lagervarer i butikken er normalt høyere priset. Større kunder kan evt. avtale fast rabattavtale.

Vi ligger lett tilgjengelig på riksveien mellom Sandnes og Stavanger.

hmmm. interesting... Jeg har handlet hos dere mye før, men kunne ikke mer pga. dere har alltid vært rådyre i forhold til webshopper, men til gjengjeld må jeg si Belltech er den desiderte beste butikken når det kommer til service!

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...