Gå til innhold

Hvordan lage meny/knapper ?


Anbefalte innlegg

HAr satt meg inn i litt basic html, og klarer å gjøre oppsett osv.... (bruker Dreamweaver 2004) men hvordan lager jeg kanpper eller menyer ? Må jeg tegne en i pant shop pro, og så lime den inn som bilde i dreamweaver, og så skrive teksten/linken over bildet igjen ? eller kan jeg lage kanpper i dreamweaver ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan lage linker eller knapper i dreamweaver, men knappene blir i "submit"-knapp stil. Du kan jo selvfølgelig ordne dette i css, men resultatet vil nok skjelden bli særlig godt som menyknapp.

 

Du kan enten lage knappen som et bilde og skrive utenpå det, eller du kan skrive teksten på selve bildet, i PSP.

Lenke til kommentar
Du kan lage linker eller knapper i dreamweaver, men knappene blir i "submit"-knapp stil. Du kan jo selvfølgelig ordne dette i css, men resultatet vil nok skjelden bli særlig godt som menyknapp.

 

Du kan enten lage knappen som et bilde og skrive utenpå det, eller du kan skrive teksten på selve bildet, i PSP.

Har man ikke sånne template-knapper i DW da? Jeg mener jeg har sett noen Flash knapper i DW...

Lenke til kommentar
Du kan lage linker eller knapper i dreamweaver, men knappene blir i "submit"-knapp stil. Du kan jo selvfølgelig ordne dette i css, men resultatet vil nok skjelden bli særlig godt som menyknapp.

 

Du kan enten lage knappen som et bilde og skrive utenpå det, eller du kan skrive teksten på selve bildet, i PSP.

Har man ikke sånne template-knapper i DW da? Jeg mener jeg har sett noen Flash knapper i DW...

Var det ikke det jeg skrev da...? :)

Lenke til kommentar
Du kan lage linker eller knapper i dreamweaver, men knappene blir i "submit"-knapp stil. Du kan jo selvfølgelig ordne dette i css, men resultatet vil nok skjelden bli særlig godt som menyknapp.

 

Du kan enten lage knappen som et bilde og skrive utenpå det, eller du kan skrive teksten på selve bildet, i PSP.

Har man ikke sånne template-knapper i DW da? Jeg mener jeg har sett noen Flash knapper i DW...

Var det ikke det jeg skrev da...? :)

:blush:

 

 

 

Jeg bruker templates så lite at jeg vet ikke at de finnes engang.. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...