Prosessoren Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 HAr satt meg inn i litt basic html, og klarer å gjøre oppsett osv.... (bruker Dreamweaver 2004) men hvordan lager jeg kanpper eller menyer ? Må jeg tegne en i pant shop pro, og så lime den inn som bilde i dreamweaver, og så skrive teksten/linken over bildet igjen ? eller kan jeg lage kanpper i dreamweaver ? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Det er innebyggede menyer/knapper i DW, men jeg anbefaler heller at du lager dine egne. Bruker du de i DW, blir det litt det samme som å bruke knapper laget rett ut fra en tutorial. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Du kan lage linker eller knapper i dreamweaver, men knappene blir i "submit"-knapp stil. Du kan jo selvfølgelig ordne dette i css, men resultatet vil nok skjelden bli særlig godt som menyknapp. Du kan enten lage knappen som et bilde og skrive utenpå det, eller du kan skrive teksten på selve bildet, i PSP. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Du kan lage linker eller knapper i dreamweaver, men knappene blir i "submit"-knapp stil. Du kan jo selvfølgelig ordne dette i css, men resultatet vil nok skjelden bli særlig godt som menyknapp. Du kan enten lage knappen som et bilde og skrive utenpå det, eller du kan skrive teksten på selve bildet, i PSP. Har man ikke sånne template-knapper i DW da? Jeg mener jeg har sett noen Flash knapper i DW... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Du kan lage linker eller knapper i dreamweaver, men knappene blir i "submit"-knapp stil. Du kan jo selvfølgelig ordne dette i css, men resultatet vil nok skjelden bli særlig godt som menyknapp. Du kan enten lage knappen som et bilde og skrive utenpå det, eller du kan skrive teksten på selve bildet, i PSP. Har man ikke sånne template-knapper i DW da? Jeg mener jeg har sett noen Flash knapper i DW... Var det ikke det jeg skrev da...? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Du kan lage linker eller knapper i dreamweaver, men knappene blir i "submit"-knapp stil. Du kan jo selvfølgelig ordne dette i css, men resultatet vil nok skjelden bli særlig godt som menyknapp. Du kan enten lage knappen som et bilde og skrive utenpå det, eller du kan skrive teksten på selve bildet, i PSP. Har man ikke sånne template-knapper i DW da? Jeg mener jeg har sett noen Flash knapper i DW... Var det ikke det jeg skrev da...? Jeg bruker templates så lite at jeg vet ikke at de finnes engang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå