Trigger-Happy Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Vet noen om det er mulig å bytte ut LED-lyset til en skjerm? Og eventulet hvilken type LED som passer? Har noen gjort det før..? Har en Hansol 720D... Har også tenkt på å bytte ut LED til mitt Logitech Internet Navigator SE-tastatur. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Det kan sikkert la seg gjøre. Men det er vel forskellig fra sjerm til sjerm så det beste er vel at du skrur opp din å ser om det er noen måte du kan skifte den på. Kan sikkert bli bra med noe annet en grøn fargen. Lykke til. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Først tar du opp kabinette på skjermen. så måler du hvor mange mm den er og hvor mange volt den får..... så ser du på elfa.se og søker på led doider.. så finner du den. men med tofarget diode er litt værre. da m å du måle for begge fragene og lete på elfa.... Har gjort lignene..... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Og vær forsiktig når du åpner skjermen. La den ligge uten noe som helst strøm i 24 timer før du åpner skjermen. Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Har begynt å male skjermen min, har tatt av kabinettet til skjermen og sprøytelakkert det. Men det er litt vanskelig å komme til den LED'en... Må skru opp masse skruer og noen vaiere, tror ikke jeg skal gjøre d Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Og vær forsiktig når du åpner skjermen. La den ligge uten noe som helst strøm i 24 timer før du åpner skjermen. Ikke 24timer, heller en uke eller to, hvis du ikke har peil på dette bør du få en som har gjort det før til å gjøre det. (tv reparatør eller noe) Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Men kan man bruke den slags LED som finnes på f.eks. Microplex, 3DFX osv..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå