LarsP Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Det har seg sånn at jeg har mistet manualen til min kopi av TFT. Er det noen mulighet for at jeg kan få ny tilsendt fra Blizzard om jeg dokumenterer med bilder eller lignende at jeg FAKTISK eier en kopi? I såfall kan man jo svindle de. Noe jeg IKKE gjør. Vil bare spille TFT som jeg har brukt mine dyrebare sparepenger på! Lenke til kommentar
Master_games Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) ¤¤¤ Redigere bort av moderator ¤¤¤ Endret 18. mars 2004 av B|Real Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Hmm. Liker ikke CD-keys fra slike sider. Synes det høres litt suspekt ut grunnet at de er laget i "de ondes"(dvs. kopieringsguttas) tjeneste. Eller noe i den duren. Tipper hele greia ender opp med at jeg må kjøpe meg ny versjon! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hvis du har spillet innstalert, kan du jo finne en key-grabber elns. Hvis det ikke er tilfellet er det faktisk mulig at du kan få ny av blizz. Men da må du ha esken eller manualen like langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå