Gå til innhold

SE T630 VANT TEST

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TV2 Hjelper Deg sine tester er kjent for å være noen av de dårligste man får tak i med et rart utvalg av mobiler og underlige kriterier. t630 er sikkert en grei mobil det, men dette er en test over KAMERA-mobiler! da stiller jo t630 veldig dårlig med sitt 0.1 mp cam.. rett og slett elendig av tv2/dinside.

ps: caps lock i topic er unødvendig og imot regler

Lenke til kommentar
ps: caps lock i topic er unødvendig og imot regler ....

I COULD NOT CARE LESS.

Er du dum?

Det bare virker sånn.. :ermm:

Det kan hende at jeg er i dine øyne, men det betyr ingen ting for meg hva du mener. Det jeg sa var bare et uttrykk for irritasjon for alle de paragrafrytterne som påpeker alle ubetydelige regler.

Lenke til kommentar

I COULD NOT CARE LESS.

Er du dum?

Det kan hende at jeg er i dine øyne, men det betyr ingen ting for meg hva du mener. Det jeg sa var bare et uttrykk for irritasjon for alle de paragrafrytterne som påpeker alle ubetydelige regler.

Det er sikkert en grunn til at reglene er der vettu. ;)

Lenke til kommentar

I COULD NOT CARE LESS.

Er du dum?

Det er sikkert en grunn til at reglene er der vettu. ;)

Sikkert en grunn til at det finnes regler på forumet..men det forander vil ingen ting, gjør det?

Lenke til kommentar
Hei.

Ser at SE T630 vant en test hos dinside.no.DIN SIDE

Testen skal bli brukt i Tv2 hjepler deg i dag.

Det var hyggelig.

Habla

Hva var hyggelig mente du? At t630 vant?

Helt utrolig at de ikke tar med mobiler som SX1 / Nokia 6600.

Men så pleier ikke de testene av teknisk utstyr på tv2 hjelper deg være spesielt bra, så ble ikke så veldig overrasket...

Lenke til kommentar

i følge de kriteriene dere sier burde ST60 vært en klar vinner. Funskjoner som dekker behovet til de fleste, og et greit kamera.

LG 7100 uttaler jeg meg ikke om siden jeg ikke har satt meg inn i denne mobilens funksjoner.

Habla: Alltid kjekt å være en rebell, men som andre sier er det en grunn til at reglene finnes. I og med at du får lov til å benytte deg av dette forumet burde du gjengjelde dette med respekt for reglene. Har forresten rapportert posten din og svaret du ga til min notis om ditt regelbrudd.

Lenke til kommentar

På papiret burde nok kanskje ST60 vunnet...

Er litt som når ST55 skulle ta opp kampen med T610. På papiret var det en god kunkurrent, men den skuffet salgsmessig og fikk dårlig kritikk (hvertfall i Norge).

Tror noe av grunnen til at T610/T630 er så populær er at det ikke er noen store mangler eller irritasjonsmomenter med de. Lett å kjøpe.

Lenke til kommentar

Det er greit at du har rapportert meg, tror at jeg kan leve med konsekvensen. :)

Hva er det du prøver å oppnå med det?

Det er det jeg ikke skjønner....

Men du lever opp til det stempelet som jeg ga til deg.

Han bruket store bokstaver i emnefeltet...help..jeg må rapportere han...det er ikke lov......regler er for å følges......

LOL. Du er så morsom arehej

Lenke til kommentar
Sikkert en grunn til at det finnes regler på forumet..men det forander vil ingen ting, gjør det?

Joda, det gjør det. Når du ikke endrer topic etter at noen påpeker det, så har jeg mange gode grunner for å stenge tråden :green:

Så da stenger jeg tråden, siden topic bare inneholder storebokstaver også etter at andre har påpekt at det er ulovlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...