Spaz Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan kjøpe/downloade disse spillene: Dark Fall - Et horror-adventure fra 2002 som jeg har lyst til å kjøpe Noen eldre sierra-titler fra tidlig 90-tall som jeg ikke finner. De er vel ikke til salgs lenger, men jeg finner ikke noen steder der jeg kan laste de ned (Abandonware?) - Codename: Iceman - EcoQuest - The Search For Cetus - EcoQuest2 - The Secret Of The Rain Forest Lenke til kommentar
aulin Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Du kan sjekke på auksjonssteder som amazon og liknende. Når det gjelder abandonware vet jeg ikke helt hvordan reglene her på forumet forholder seg til slikt. Strengt tatt er det fortsatt ulovlig å laste ned gamle spill, men når de ikke lenger selges, skader du på ingen måte utvikleren. Det finnes flere gode sider med abandonware, og jeg vil anbefale Home of the Underdogs, som ikke bare er et flott sted for nedlasting, men også en god kilde for informasjon om spillene. Hvis ikke gjør et søk etter "abandonware" på google samme nytte. Håper dette var til hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå