int20h Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 NV40 lanseringsdato Nye rykter er på gang angående NV40 sin lansering. Det sies nå at at introduksjonen vil skje den 13. april. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Yggdrasil Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 da er det bare å vente spent da. Bra det ikke blei 1 april da Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Er spent å se hva nVidia har fått til ja. Hmm. 13.april , lenge å vente. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Blir kjekt å få de nye produktene ut i butikken så jeg kan kjøpe dagens topp produkter til sterkt redusert pris. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Nå har jeg ventet i mange måneder på Apple ipod, så uker til på Nv40 skal jeg fint klare Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Blir kjekt å få de nye produktene ut i butikken så jeg kan kjøpe dagens topp produkter til sterkt redusert pris. ja for dagens toppkort VIL falle mye i pris når de nye nVDIDIA og de nye Radeon kortene kommer ikke sant??? I så fall er det lurt å vente litt nå ja.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Er ikke sikkert det faller så veldig mye med en gang, da detaljistene sikkert har noe liggende på lager de ikke kan sette prisen så langt ned på. Men de burde kanskje gjøre det for å bli "kvitt de". En annen ting er at prosdusentene kanskje har lagt inn et flytende prisskifte i produktlinjen fra før, slik at produktene sakte synker i pris og når nye produkter kommer har dagens produkter sunket såpass at de kan plassere de nye i toppsjikt-pris uten å senke prisen særlig på dagens. Men på den andree siden så tjener de jo mest på å holde prisen så høy som mulig lengst mulig(på VAR nivå) og da blir de nesten nødt til å senke prisen en del på dagens produkter når nye generasjoner kommer inn. Men noe kommer vel til å skje, så jeg ville ventet til de nye kortene havnet i hyllene. Endret 18. mars 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hezuuz, MistaPi, hvor fant du den? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Fant den? Jeg fikk den i mail.. Jeg er invitert. I wish.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå