Gå til innhold

BF Vietnam released!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe BF spilla er 95% multiplayer

 

men hørte rykter om at musikken skulle vere bra , er den det?

er det musikk når du løper runt i junglen og sånt ?.

Er det like genialt som BF1942 ?

La oss heller si at 50% er single player og 50% er multiplayer, bare at single player funker 95% dårligere enn multiplayer.

 

Konklusjon = Single player i dette spillet er så langt noe dritt.

Lenke til kommentar
Er du fornøyd med produktet nå?

AJ: Ja, det er jeg. Men det er likevel noen elementer vi ikke klarte å fullføre i tide, som ikke vil bli inkludert i sluttproduktet. Det dreier seg for det meste som enspiller-delen, men vi håper å kunne tilby det i gratis nedlastingspakker eller patcher senere.

 

 

Det blir nok betre singleplayer i ein patch snart ;)

Lenke til kommentar
Er du fornøyd med produktet nå?

AJ: Ja, det er jeg. Men det er likevel noen elementer vi ikke klarte å fullføre i tide, som ikke vil bli inkludert i sluttproduktet. Det dreier seg for det meste som enspiller-delen, men vi håper å kunne tilby det i gratis nedlastingspakker eller patcher senere.

 

 

Det blir nok betre singleplayer i ein patch snart ;)

Vel, de kom jo ut med patcher som forbedret single player til BF1942, hjalp lite.

 

Må gjøre en bedre jobb denne gangen i såfall ;)

 

Edit: Hvor stod forresten dette?

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

EA sa at de hadde lagt masse tid og energi til forbedring av AI`en, føler meg litt lurt akkurat der.

 

Hvis bilene støter på et hus så gnir de seg inn i huset til de eksploderer. Helikopterne krasjer i trær, botene klarer ikke å bruke båtene, flyene gjør ingenting osv osv...

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
EA sa at de hadde lagt masse tid og energi til forbedring av AI`en, føler meg litt lurt akkurat der.

 

Hvis bilene støter på et hus så gnir de seg inn i huset til de eksploderer. Helikopterne krasjer i trær, botene klarer ikke å bruke båtene, flyene gjør ingenting osv osv...

Men Thomas.... Må da spørre deg om du kjøpte spillet for MP-delen eller SP-delen? Hvorfor spille mot dumme bot'er når du kan spille mot tenkende mennesker?

Lenke til kommentar
Er du fornøyd med produktet nå?

AJ: Ja, det er jeg. Men det er likevel noen elementer vi ikke klarte å fullføre i tide, som ikke vil bli inkludert i sluttproduktet. Det dreier seg for det meste som enspiller-delen, men vi håper å kunne tilby det i gratis nedlastingspakker eller patcher senere.

 

 

Det blir nok betre singleplayer i ein patch snart ;)

Vel, de kom jo ut med patcher som forbedret single player til BF1942, hjalp lite.

 

Må gjøre en bedre jobb denne gangen i såfall ;)

 

Edit: Hvor stod forresten dette?

Her

Lenke til kommentar

Helt enig i at spillet er sinnsykt bra, men det er en stor feil i det(hvis men kan kalle det en feil). De gjorde en stor feil da ga M60 til USA sine anti-tank folk. Den er altfor kraftig og gjør spillet ubalansert, spesiellt på baner uten fly og helikopter.

Eks landing zone albany.

Jeg syntes de burde fjerne den i en patch og gi AT folka en rifle istedenfor.

Lenke til kommentar

Noen som vet hva "data differs from server" betyr? Får enten det eller server er full (som har en mer naturlig forklaring) når jeg prøver å connecte på en internett server. Har det kommet en patch? (har ikke patchet)

Endret av DC++_?
Lenke til kommentar

Høy! Må digge dette spillet :D

Har foreløpig bare prøvd SP. Fikk det i hus for 2-3 timer siden, og førsteinntrykket er bra (bortsett fra AIen som fremdeles er dum som et brød - til tross for skryt fra utviklerne).

 

Btw; Brukte detonator 53.03 til å begynne med. Fikk advarsel om at de ikke var "støttet", men jeg brydde meg ikke spes om det. Men gjett om ting endret seg når jeg fikk installert 56.noe! Svært positive endringer i ytelse med nyeste drivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...