Gå til innhold

BF Vietnam released!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen fortelle meg hvordan jeg ska avinstallere spillet?? det klikker hver gang!! har selvsagt prøvd alle naturlige ting som reboot og forskjellige måter å avinstallere på. Jeg skulle bare reinstallere spillet, men når jeg tar på avinstallere skjer det ingenting. Jeg kan heller ikke installere spillet. Har hørt at flere har samme problemet men noen som har en løsning??

Lenke til kommentar

Vel, for meg er dette spillet det største lagfesten jeg noensinne har vært med på.

Spillet er rett og slett ikke spillbart. Om det er min pc som er problemet, eller om det ser spillet som suger er vel noe uvist...men uansett...det blir uninstall på meg og å rett inn i bøttekottet...

Lenke til kommentar
Det virker litt rart om det hadde vært nettkoden det hadde vært noe galt med. BF1942 har en glimrende nettkode, og jeg er ganske sikker på at vietnam sin er bygget på denne:) Tror heller det er dårlig serverkapasitet vs. stor pågang som er problemet.

Jepp. Det florerer med servere som ikke er kraftige nok.

Tre ting det kan være greit å se etter før man logger seg på;

-Er serveren dedikert? Det er nesten et minstekrav for en lagg-fri opplevelse.

-Hvor mange mhz kjører server cpu'en på? Noe under 1500Mhz duger sjelden. Dersom det er over 24 spillere inne bør cpu være i størrelsesorden 1700++.

Har sett utrolig mange servere som kjører limit på 32 spillere, til tross for at cpu er under 1700mhz. Ikke helt lurt.

-Sist men ikke minst, pingen din! Noe under 100 er kjipt. Helst rundt 50 eller mindre.

En grei måte å teste om lagging skyldes din hardware, serverne eller internettlinja di, er å starte et single player spill med 32 bots og ingen cpu til A.I.

Dersom du da kan herje rundt uten antydning til lagging så er det ikke maskina di som er flaskehalsen ihvertfall.

:thumbs:

Lenke til kommentar
Det virker litt rart om det hadde vært nettkoden det hadde vært noe galt med. BF1942 har en glimrende nettkode, og jeg er ganske sikker på at vietnam sin er bygget på denne:) Tror heller det er dårlig serverkapasitet vs. stor pågang som er problemet.

BF sin nettkode ble jo ikke bra før alle patchene kom, og Vietnam er jo bygd opp fra grunnen av, så de kan jo ha køddet det til. Man skulle trudd de hadde lært fra sine feil, men men

Lenke til kommentar
jeg hater AI-en!

På singleplayer funker ikke dette spillet!!

Bottene er så fuckings dårlige at det er helt sinnsyk! :angry:  :mad:  :angry:

Men så er man passe tett om man kjøper BF-spillene for å kose seg med singleplayer..

Da skal de heller fjerne single player.

Hvis det er single player der skal den også duge. De har sagt i mange intervjuer nå at de har konsentrert seg hardt på å forbedre AI`en, tull spør du meg.

Det andre selskapet har tydeligvis klart å få single player delen på Unreal Tournament 2004 til å funke godt. Botsystemet er ikke så anderledes enn på Battlefield.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...