Joachim_F Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Sony Online Entertainment har akkurat gitt ut en massiv trailer fra EverQuest II. Les artikkelen her Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Elendige .QT formatet. 250 meg for knappe halvminuttet. Ser forøvrig ganske trist ut det spillet der. Grafikken er crisp og ren og alt det der, men ser litt kjedelig ut. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg ble fortryllet nok til å overbevise meg selv om at jeg må skaffe spillet når det kommer Fantastisk grafikk! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 ser meg enig med tacomodo forbanner meg over elendiglange introer når en ikke har mer å tilby enn så få sekunder med "skikkelig" stoff, og av disse få sekundene så får vi se ting i "reprise" uansett om spillet skulle vise seg å være bra, så var denne snutten elendig laget (mener jeg), etter det der "you wont belive your eyes" eller hva det nå var, så trodde jeg man skulle få se fantastiske landskaper og enormt med variasjon av characters osv. men nei, samme stygga dama (bla.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg