Per_le Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hjelp med å flashe!! ati 9700 pro 128 ddr.. Skal flashe kortet mitt...tror det hjelper....Den gamle biosen har klikka...Får sånn grønne prikker på skjermen på 16 bit..Har ikke overklokket skjermkortet...Trenger bare hjelp med å flashe kortet... Lenke til kommentar
TDK Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hvor gammelt er kortet? hvis du ikke har overklokket eller skiftet vifte på det har du garanti fortsatt. da kan du være heldig å få et 9800pro tilbake.... kontakt butikken du kjøpte det i og forklar problemet. Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Hvor gammelt er kortet?hvis du ikke har overklokket eller skiftet vifte på det har du garanti fortsatt. da kan du være heldig å få et 9800pro tilbake.... kontakt butikken du kjøpte det i og forklar problemet. Jeg har ikke no garanti etter å ta ut kjøleribba...jeg bruker vannkjøling..Kjøpte hele pc'en brukt...Han kan ikke gjøre no med det...trenger hjelp med å flashe bare tror jeg... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hva er det som får deg til å tro at en ny bios vil fiske problemet? Uansett; sjekk siden min for en guide innen flashing. Bare husk å bruke en annen bios som passer til ditt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå