Gå til innhold

Hvorfor er Djevelen sensurert

VeXx

Anbefalte innlegg

Dere kan slå av sensuren i neste versjon av forumet.

O fryd! O glede! :D

.. og muligheten til å fjerne kategorier? La oss si 'programmering', noe som bryr meg midt i øret. Kommer det, kommer det?

Programmering? Der du er innom for å dele ut skarpeller? :p

Uansett; gleder meg til IPB 2 :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
O fryd! O glede!

.. og muligheten til å fjerne kategorier? La oss si 'programmering', noe som bryr meg midt i øret. Kommer det, kommer det?

Fjerning av sensur er digg...men fjerning av kategorier? Hvordan kan det være irriterende å ha en liten link til "Programmering" på venstre side?

Jaja...smaken er som baken..

Lenke til kommentar

Poenget var at hver enkelt bruker kan fjerne kategorier som de ikke har noen interesse av å lese. Jeg hadde, som sagt, fjernet programmering og casemodding (aka katode-installering), samt et par andre.

Andre kan derimot fjerne ting som spill og mobiltelefoner, andre kan igjen velge vekk nettverk og Counter-Strike, etc, etc..

Lenke til kommentar
Poenget var at hver enkelt bruker kan fjerne kategorier som de ikke har noen interesse av å lese. Jeg hadde, som sagt, fjernet programmering og casemodding (aka katode-installering), samt et par andre.

Andre kan derimot fjerne ting som spill og mobiltelefoner, andre kan igjen velge vekk nettverk og Counter-Strike, etc, etc..

Joda..skjønte jo at du ville fjerne deler som ikke interesserer deg, men klarer bare ikke helt å se en uinteressant kategori som et "irritasjonsmoment" når man surfer på forumet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...