PT Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Dere kan slå av sensuren i neste versjon av forumet. O fryd! O glede! .. og muligheten til å fjerne kategorier? La oss si 'programmering', noe som bryr meg midt i øret. Kommer det, kommer det? Programmering? Der du er innom for å dele ut skarpeller? Uansett; gleder meg til IPB 2 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Ok, spesifikke deler av programmering, da. C/C++, Delphi, Assembly, etc. Casemodding kan også forsvinne, folk gjør lite annet enn å putte i kalde katoder og led-vifter uansett. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 MrUeland : det er dødsbra at sensur kan fjernes i nextgen forum ! Som Psilocybe påpeker hadde det vært utrolig fett med fjerning av kategorier Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Vet bare at "beta testene som foregår nå" har bla fjerning av sensur, sensur av brukere samt et "frames forum". Kommer kansje ut rundt TG tider Kategorier og kommer nok med tiden Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Casemodding kan også forsvinne, folk gjør lite annet enn å putte i kalde katoder og led-vifter uansett. Neeeeeeeeei, den som er best programmvare og programmering derimot Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Se forøvrig denne testposten for sensuren Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hvorfor heter det boksering når den er firkantet LOL Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Ok, spesifikke deler av programmering, da. C/C++, Delphi, Assembly, etc. Casemodding kan også forsvinne, folk gjør lite annet enn å putte i kalde katoder og led-vifter uansett. Ja vi kan like jgodt fjerne alt som har med data og gjøre mens vi er igang, så sitter vi igjen med oftopic delen (nei, jeg vil ikke krangle) Lenke til kommentar
lodott Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 O fryd! O glede! .. og muligheten til å fjerne kategorier? La oss si 'programmering', noe som bryr meg midt i øret. Kommer det, kommer det? Fjerning av sensur er digg...men fjerning av kategorier? Hvordan kan det være irriterende å ha en liten link til "Programmering" på venstre side? Jaja...smaken er som baken.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Poenget var at hver enkelt bruker kan fjerne kategorier som de ikke har noen interesse av å lese. Jeg hadde, som sagt, fjernet programmering og casemodding (aka katode-installering), samt et par andre. Andre kan derimot fjerne ting som spill og mobiltelefoner, andre kan igjen velge vekk nettverk og Counter-Strike, etc, etc.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Et personlig innstilt forum...ja, den ideen likte jeg Men on-topic, det var det definitivt ikke. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Poenget var at hver enkelt bruker kan fjerne kategorier som de ikke har noen interesse av å lese. Jeg hadde, som sagt, fjernet programmering og casemodding (aka katode-installering), samt et par andre. Andre kan derimot fjerne ting som spill og mobiltelefoner, andre kan igjen velge vekk nettverk og Counter-Strike, etc, etc.. Joda..skjønte jo at du ville fjerne deler som ikke interesserer deg, men klarer bare ikke helt å se en uinteressant kategori som et "irritasjonsmoment" når man surfer på forumet... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Ordene 'irriterende' og 'irritasjonsmoment' kommer fra deg, ikke meg. Jeg sier bare at det hadde vært greit å ha muligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå