VeXx Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Dette er dumt at ordet ###### er sensurert. Jesus / Messias / Kokainsnifferen er ikke sensurert da, blir litt idiotisk mener jeg. ###### burde vært et like lovlig ord som en annen religionfantasifigur. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Er enig at det er litt teit... djevelen og h3lvete er tydeligvis ikke ønsket her Endret 18. mars 2004 av StrongBad Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg vil tro det er fordi ****** som sted ikke diskuteres veldig ofte. Ordet blir som regel benyttet i sammenheng med pc, f.eks. "den ****** pc'en har tatt kvelden". Trenger man å bruke ordet "******" i den setningen? Jeg mener at det ikke tilfører setningen noe vesentlig. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Undertegnede er ikke opphengt i relegioner og gidder dermed ikke begynne å sensurere hvert eneste relegionsord. Ordet blir brukt en del ganger til å beskrive personer som ikke alle er helt glad i og det er grunn nok til å la det være sensurert. Ikke dra det diskusjonen inn til å bli like kraftig som at det bla skal og være kvinner på fotgjenger skilt og slike ting Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Ordet blir brukt en del ganger til å beskrive personer som ikke alle er helt glad i og det er grunn nok til å la det være sensurert. Oki, la oss si jeg sier førlgende: "NN er en ######" Er det så ille? Og burde ikke "Den satans NN" også være sensurert da? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Undertegnede er ikke opphengt i relegioner og gidder dermed ikke begynne å sensurere hvert eneste relegionsord. Ordet blir brukt en del ganger til å beskrive personer som ikke alle er helt glad i og det er grunn nok til å la det være sensurert. Ikke dra det diskusjonen inn til å bli like kraftig som at det bla skal og være kvinner på fotgjenger skilt og slike ting De kunne hatt esel og elg på fotgjengerskilt for min skyld Synes bare ###### kunne vært et OK ord å ikke ha sensurert, jeg har en tendens til å si : "Åh, han derre Mikkel Jakkosesønn er stygg som en s4t4n" Kjipt å se da : "Åh, han derre Mikkel Jakkosesønn er stygg som en #####" Jaja, bryr meg egentlig lite om religion eller noe som helst, synes bare ordet zatan kunne vært ok å bruke Lenke til kommentar
knutby Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 "Hvorfor er Djevelen sensurert?" Fordi du skal ha noe å spørre om. (meget original vits) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hvorfor heter det boksering når den er firkantet Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Synest at auto sensuren budre blitt opphevet sidan alle veit at den er der og skriver alle dei "stygge" orda med andre tegn eller mellomrom mellom bokstavane. Det burde hellder blitt slått ned på dei som bruker desse orda for mykkje. Slik som i Politikk, relgion og samfunn er det nesten umogleg å diskutere noko som helst utan å måtte "lure" sensuren. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Din jesus freek!! JESUS du er dum! osv osv Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 hva med og forandre sensuren til at ordet rett og slett ikke vises.. det bare fjernes.. setningen ville i de fleste tilfeller gi like mye mening.. eller evt bare ha en ' for å markere sensuren.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Kunne egentlig ha fjerna sensur da.. En (/¤%¤ betyr like mye som fae'n. Men er det egentlig noe å bry seg om det? the coolkid: markere sensur med en ' istedenfor /")#/, hvorfor det? Endret 18. mars 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 fordi de fleste setninger gir like mye mening uten banneordene, og da vil ' være lite nokk til å ikke forstyrre de som heller vil ha sensuren fjernet enn å se alle de tegnene som tar så mye plass.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Fjerne Sensureinga.. folk må få utrykke seg selv på sin egen måte! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 helvet*e er et ord som mange frykter, når de ikke engang vet hva det betyr... Alle tror Sat*n er en ond Gud osv. Tro om igjen, Jesus er bare en manipulerende liten nisse. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Huff dette er blitt diskutert så mange ganger. Let it go....walk it off damnit! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 helvet*e er et ord som mange frykter, når de ikke engang vet hva det betyr... Alle tror Sat*n er en ond Gud osv. Tro om igjen, Jesus er bare en manipulerende liten nisse. LMAO Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Fjerne Sensureinga.. folk må få utrykke seg selv på sin egen måte! Dere kan slå av sensuren i neste versjon av forumet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Dere kan slå av sensuren i neste versjon av forumet. O fryd! O glede! .. og muligheten til å fjerne kategorier? La oss si 'programmering', noe som bryr meg midt i øret. Kommer det, kommer det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå