Veers Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg er på jagt etter en ny pcu den gamle er får svak og bråker får mye, hva er den råeste psu på markedet som leverer over 380w og er veldig stille , lyd er et viktig kriterie sammen med stabilitet, og en pris man kan leve med Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 selv har jeg denne og er fryktelig fornøyd med den. Hører den knapt om jeg tørker øret med den, og er stabil som fy! spenningene varierer knapt og det er bare marginalt på full load. Anbefales!!! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Har hørt mye godt om denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...=MISTFSP35060PN Den skal levere mer enn oppgitt i spesifikasjonene. Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Bruker selv Antec Truepower 380W i alle 3 maskinene mine, og er meget fornøyd med dem på alle punkter: pris, støynivå og jevn levering av strøm. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ATTRUE380P Når det er sagt, så er begge de to strømforsyningene som er foreslått tidligere også meget bra, jeg bare anbefaler etter egne erfaringer. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Jeg gjør som vanlig å anbefaler Fortron/Source med 12cm vifte, disse er nærmest lydløse og yter mer enn lovet. Anbefaler Fortron/Source, 400W, ATX12V med 12 cm. vifte til kr. 795,- MIST PSU'en (350W) er bygd opp av Fortron/Source 350W utgaven Omtale fra Microplex.no: En støysvak 400W strømforsyning fra Fortron-Source med 120mm vifte og aktiv PFC. Under normal bruk vil viftestøyen ikke overstige 20 dB(A), det at viften befinner seg inne i kabinettet og ikke på baksiden gjør at strømforsyningsviften knapt vil høres - men den vil likevel gi nok kjøling. Inngang har sikring, alle utganger er kortslutningsbeskyttet. De oppgitte belastningstrømmene strøm er ganske like de som er oppgitt for de mindre modellene med 12cm vifte (FSP30060PN og FSP35060PN), forskjellen ligger i at FSP40060PN tåler en større samtidig belastning på +3.3V/+5V og +12V. Som andre strømforsyninger fra Fortron Source yter den en god del mer lovet (Conrad og Verax modellene er Fortron Source strømforsyninger). Endret 18. mars 2004 av norrick Lenke til kommentar
jarnt Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Jeg byttet til denne 400W pga støy fra den gamle selv om den var moddet til 7V. F/S kjører smooth Anbefales. Er nærmere en stille pc selv nå bare jeg får meg noen stille hdd snart. Lykke til med valget. Mvh jarnt edit: var litt sent ute med anbefalingen over til norrick..hør på oss Endret 18. mars 2004 av jarnt Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg gjør som vanlig å anbefaler Fortron/Source med 12cm vifte, disse er nærmest lydløse og yter mer enn lovet. Anbefaler Fortron/Source, 400W, ATX12V med 12 cm. vifte til kr. 795,- MIST PSU'en (350W) er bygd opp av Fortron/Source 350W utgaven Omtale fra Microplex.no: En støysvak 400W strømforsyning fra Fortron-Source med 120mm vifte og aktiv PFC. Under normal bruk vil viftestøyen ikke overstige 20 dB(A), det at viften befinner seg inne i kabinettet og ikke på baksiden gjør at strømforsyningsviften knapt vil høres - men den vil likevel gi nok kjøling. Inngang har sikring, alle utganger er kortslutningsbeskyttet. De oppgitte belastningstrømmene strøm er ganske like de som er oppgitt for de mindre modellene med 12cm vifte (FSP30060PN og FSP35060PN), forskjellen ligger i at FSP40060PN tåler en større samtidig belastning på +3.3V/+5V og +12V. Som andre strømforsyninger fra Fortron Source yter den en god del mer lovet (Conrad og Verax modellene er Fortron Source strømforsyninger). Kjøpte nettopp denne og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 må bare si som en ekstra bonus til fortron/source og andre psu'er med 12cm vifte er at de hjelper betraktelig på luftgjennomstrømningen i kabinettet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå