charfred11 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Explorer har plutselig bestemt seg for å være vanskelig om dagen. For den minste lille ting jeg gjør, så henger den (svarer ikke") og det begynner å gå meg på nervene (not kidding)! Hva kan det være som gjør at den henger sånn? Er det noe å gjøre med det? Takk! Endret 18. mars 2004 av charfred11 Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Er ikke sikker, men har du scanna med adaware og spybot ? Kanskje det kan hjelpe eller verste fall kan du jo intstallere Opera Lenke til kommentar
charfred11 Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Takk for svar. Skal prøve med ad-aware. En annen ting er at det er hovedsakelig utforsker som henger seg opp når jeg bruker denne, noe som er meget ofte. Hvorfor står det at explorer henger når det er utforsker? Hva er sammenhengen mellom disse to? Enda en sånn Microsoft-greie?! Thanx Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Kan du spesifisere? Snakker du om internet explorer eller windows explorer? Hva er det som henger seg? "Utforsker" er den norske oversettelsen av "explorer". Lenke til kommentar
charfred11 Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Ok, da er det bare å beklage...var ikke klar over forskjellen. Det er Windows Utforsker som henger og bruker 100% av cpu til stadighet. Selv mens jeg skriver dette, må jeg vente... Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 har du prøvd en "sfc /scannow" fra kommandopromtet? Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Skjer dette spesielt i mapper med mediefiler? I så fall bør du sjekka denne. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Skjer dette spesielt i mapper med mediefiler? I så fall bør du sjekka denne. Takk Haaland, det der har jeg irritert meg over lenge Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Haaland, har du en sånn link, el. løsning på problemet i Win200 og? Prøvde sånn som det sto, men det var ikke helt likt her! Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Så vidt eg veit, så har ikkje Windows 2000 same problemet (rett meg om eg tar feil her...?), så sannsynlegvis er det eit anna problem du har, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå