Qwseyvnd Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hei! Har tatt vekk varmespreder på Intel P4 2.4 ghz 533 FSB. Fikk 40 grader idle, 1.58 vcore....overklokket til 2.988 GHz, 1.69 vcore, 50 grader idle. Temperaturen målt på ASUS P4B533-V Stemmer temperaturen? eller 10 grader for mye? Fikk ikke målt full load pga Windows XP er korrupt. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 hva mener du med korrupt? at maskinen låser seg når du prøver å teste ? men enten er det feil temp eller så har du ikke satt kjøleren godt nok på. når jeg hadde luftkjøling, lå jeg på ca 30c idle og ~50 load på min p4 [email protected]. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 40 grade idle/ 50 grader full load er hverken uvanlig eller farlig. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Uansett om jeg overklokker eller ikke. WinXP er korrupt. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Uansett om jeg overklokker eller ikke. WinXP er korrupt. hadde jeg hvert deg hadde jeg sjekka at kjøleriba sto ordentlig på. Det er unormal varmt til og hvere en pentuim 4 jeg har min på 20-30 c. første gangen jeg tok på vifta så sat ikke kjøle riba ordenlig på på pcen min da hadde jeg 50 c grader i biose når jeg sjekka. Så ta og sjekk at vifta står ordenlig over prosesoren hadde iafall jeg gjort eller så hadde jeg kjøpt meg ny vifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå