santaclaw Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Jeg har lest at man kan bli en vampyr i morrowind viss man blir bitt av en vampyr. Har lyst til og prøve og spille som vampyr, men jeg vet ikke hvor de tre vampyr klanene bor. Er der noen som kan hjelpe meg med det? Endret 18. mars 2004 av santaclaw Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Aundae vampires are mages and sorcerers so this clan is recommended for magecharacters. Their main headquarters are in the Ashmelech tomb which is located in Sheogorad region on the island (not so big and not small) south-west from main Sheogorad island where Dagon Fel is situated or you can access this tomb from Sanctus Shrine (swim south-east from Sanctus Shrine to the island past main big island). There are also another Aundae location with nameless Aundae vampires: Sarethi Ancestral Tomb (north-west from Dagon Fel), Dulo Ancestral tomb (west from Uvirith's Grave and south a little), Serano Ancestral Tomb (near Galom Daeus Dwemer ruins in the north Molag Amur region near lava, just go north-east a little). Den her hjelper ihvertfall med den ene vampyr klanen. Lenke til kommentar
AccessDenied Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Anbefaler siten "The Unoffical Elder Scrolls Page" (http://www.uesp.net) om det er noe du lurer på angående TES-serien. Har eksistert i en årerekke og det som du ikke finner her finner du heller ikke andre plasser. Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Bare pass på å lag en backup Save før du blir til vampyr, har selv vært det en stund, og det er ikke akkurat KJEEEMPE festlig. anbefaler virkelig ALLE! som spiller MW å laste ned noen mods, mange sinnsykt kule. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Var artig å være varulv i Bloodmoon :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Det er egentlig ganske kjipt å være vampyr. Man tar konstant damage om dagen (selvsagt), kan ikke snakke med et eneste menneske (alle avskyr deg pga. utseendet), og kan ikke få noen andre quests enn de som tilhører vampyrklanen din. Det er 3 forskjellige typer vampyrklaner, en som går på magi, en på kamp og en til. De booster egentlig bare forskjellige stats til umenneskelige nivåer. Går såklart an å kurere "sykdommen" etterhvert, men må lete opp ei bok som er veldig sjelden. Anbefales ikke uten å hvertfall save på et savegame du ikke bruker videre, før du går i nærkontakt med vampyrer (de finnes ofte rundt om kring i huler). Det er nok å være i unarmed combat ei stund, så får du rare drømmer når du sover et par ganger, og så er du "turned". Endret 27. april 2004 av Bitex Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Syns det er sinnsykt tøft. Hvis du ikke har patchet Morrowind, så kan du bruke Robe of St.Roris, som regenerater ca 10 hp i sekundet. Overlegent. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Syns det er sinnsykt tøft. Hvis du ikke har patchet Morrowind, så kan du bruke Robe of St.Roris, som regenerater ca 10 hp i sekundet. Overlegent. Å, er det den du får av å gjøre et oppdrag for ordinator-ene? Som de ikke klarer selv, eller noe? Hørte nemlig en kamerat av meg snakket om en mektig robe som gav deg 10 eller 15 hp sekundet. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Syns det er sinnsykt tøft. Hvis du ikke har patchet Morrowind, så kan du bruke Robe of St.Roris, som regenerater ca 10 hp i sekundet. Overlegent. ...for da er jo spillet festlig... Endret 7. mai 2004 av bhsand Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det handler ikke nødvendigvis om å bruke alt mulig, men å ha alt mulig. Var iallefall slikt jeg tenkte på mine forrige Morrowind-karakter. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Går såklart an å kurere "sykdommen" etterhvert, men må lete opp ei bok som er veldig sjelden. Det er noe du må gjøre for Morag Bal. Sykdommen heter noe som "skifting av blod" på norsk. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Og som vampyr kan få oppgradert Goldbrand til Eltonbrand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå