kikk0 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hei! Dette omhandler access, men fant ingen access undergruppe, så derfor her. Problemet er at eg har laga eit bestillingsprogram for ein kino, men det går an å køyre fleire filmar i samme sal mens ein film pågår! då vil eg få bukt med det problemet med at eg vil gi feilmelding dersom du prøver å legge til ein forestilling i samme sal mens ein film pågår eg har desse funksjonane: start klokkelsett start dato varigheit (varigheita på filmen) må lage ein funksjon som er slik at eg ikkje kan legge til ein anna film mens ein film køyrer. det må altså plusse på varigheita til start klokkelsett, og dersom den varer til over midnatt, så må du plusse på ein dag ekstra. Korleis kan eg gjere det best mogleg? takker for svar Lenke til kommentar
Create-IT Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Heisann!! Vet ikke helt hvordan du skal løse alt sammen, men... jeg ville i alle fall brukt DateAdd-funksjonen. Her er et eksempel på bruk: <% Dato = "12.01.2004" Klokkeslett = "10:00" ' Legg inn starttid (evnt fra database) StartTid = Dato & " " & Klokkeslett ' Legg inn antall timer filmen varer intTimer = 1 ' Legg inn antall minutter filmen varer intMinutter = 35 SluttTid = StartTid ' Legger på antall timer SluttTid = DateAdd("h", intTimer, SluttTid) ' Legger på antall minutter SluttTid = DateAdd("n", intMinutter, SluttTid) Response.Write SluttTid %> Håper dette kan føre deg litt nærmere en løsning. Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Takk det funker bra! Men har eit lite spm til. når eg får ut den nye verdien, får eg den ut i dette formatet: 19/03/2004 23:59:00 Korleis kan eg då skilje dato og klokkeslett fra kvarandre slik at eg får det i to forskjellige boxer slik som dette: Dato : 19/03/2004 Klokkeslett: 23:59:00 Taknemleg for all hjelp Lenke til kommentar
Create-IT Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hvis du legger inn denne kodesnutten under det forrige eksempelet tror jeg det skal virke: <% DatoSlutt = Left(SluttTid, 10) ' Legger inn de 10 første tegn fra venstre KlokkeslettSlutt = Mid(SluttTid, 12) ' Legger inn alle tegn f.o.m. det 12. Response.Write "<P>Dato: " & DatoSlutt & "<br>" Response.Write "Klokkeslett: " & KlokkeslettSlutt & "</P>" %> Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 takker for all hjelp hittil. alle koder eg har fått fingerer:) takk skal dykk ha! men eit lite spm til... Når eg skal legge til ein ny forestilling, må eg ha ein funksjon som søker igjennom alle andre forestillingar for å sjå om tidspunktet eg set inn er mellom start tid og slutt tid i ein forestilling. dersom det er det så får eg ut ein feilmelding.. Korleis kan eg best gjere det? takker for svar Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) håpar dette kan hjelpe deg Dim blnOK Dim dtmForestillingStart Dim dtmForestillingSlutt Dim dtmLagraForestillingStart Dim dtmLagraForestillingSlutt dtmForestillingStart = CDate("01/04/2004 20:00:00") dtmForestillingSlutt = CDate("01/04/2004 23:30:00") Do While Not objADORecordSet.EOF dtmLagraForestillingStart = CDate(objADORecordSet("Start_dato_felt_navn")) dtmLagraForestillingSlutt = CDate(objADORecordSet("Slutt_dato_felt_navn")) If (dtmLagraForestillingStart > dtmForestillingStart And dtmLagraForestillingStart < dtmForestillingSlutt) And (dtmLagraForestillingSlutt > dtmForestillingStart And dtmLagraForestillingSlutt < dtmForestillingSlutt) Then blnOK = False End If If blnOK = "" Then blnOK = True objADORecordSet.MoveNext Loop 'viss blnOK = False avbryt lagringsprosess If blnOK = False Then 'reset serverobjekt (ADO, FSO, etc) Response.Redirect("feil.asp") Else Response.Write("OK") 'Reset serverobjekt End If EDIT: Farga koden Endret 23. mars 2004 av Semikolon Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 ser veldig bra ut det der semikolon men eg er noob i access og asp.. ettersom eg skriv programmet i access, lurer eg på korleis eg kan skrive det du skreiv til meg inn i access spørringa.. har du noko forslag eller? setter pris all hjelp eg får Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 off.. kunne gjort det ja, men må først vete ke du kan om dette her kan du hente data fra en database? Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 i spørringer ja.. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 da hentar du all data fra databasen med SQL SELECT og byttar du ut objADORecordset med navnet på ditt eige recordset så byttar du ut dtmForestillingStart/Slutt med der du hentar dei dataane fra (Request.Form kanskje?) husk CDate() rundt.. det må vere dato på dtmLagraForestillingStart/Slutt byttar du ut navnet på felta i databasen der klokkesletta er lagra der det står response.redirect("feil.asp") byttar du ut med ke så skal skje viss forestillinga ikkje kan kjørast fordi det er ei fra før, og der det står Response.write("ok") byttar du ut med ke så skal skje viss forestillinga kan kjøre ved dei angitte tidspunkta. Lagre til databasen for eksempel husk å lukke recordset og tilkoblingar og å slette objekta før du sender vidare til ei ny side og etter du er ferdig å bruke dei.. recordse.close Set recordset = Nothing connection.close Set connection = Nothing Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 oki! men kor set eg det inn? har prøvd litt på moduler, men det fucker heile databasen.. vil ha det slik at når eg skal legge til verdier i skjema får eg vite om det er gyldig tid eller ikkje.. må eg lage ein ny spørring med det du skreiv over? takker for svar Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 hmmm du kodar i ASP no sant? viss ja, kan d nåke ASP? viss nei, eg kan ikkje hjelpe deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå