Sjark Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 hei har ulead movie factory, hvorfor for jeg ikke plass til 3 mpg filer som tilsammen blir under 4GB? det burde jo gå! Lenke til kommentar
Azper Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Har du komprimert de? film filer kan ta enormt mye plass hvis du ikke bruker divx eller lignende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Har du komprimert de? film filer kan ta enormt mye plass hvis du ikke bruker divx eller lignende. Mpg er komprimert, min venn... Ang det å brenne flere filer på en dvd, det spørs om du skal se dem vha en dvd-spiller. Dersom du skal, så må du konvertere filene dine til mpg2 og bruke dvd-format på filene (.vob-filer i /video_ts). Et unntak for dette er selvfølgelig at dvd-spilleren din gjør noe magisk og kan lese mpg-filene uansett, men det er ikke normen. Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hallo ! Du får ikke plass fordi de er over 2 timer i spilletid totalt. For Ulead konverterer mpeg-filene DVD. Du må velge en lavere bitrate på filene i Ulead. Da får du nok plass. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Har du komprimert de? film filer kan ta enormt mye plass hvis du ikke bruker divx eller lignende. Mpg er komprimert, min venn... Ang det å brenne flere filer på en dvd, det spørs om du skal se dem vha en dvd-spiller. Dersom du skal, så må du konvertere filene dine til mpg2 og bruke dvd-format på filene (.vob-filer i /video_ts). Et unntak for dette er selvfølgelig at dvd-spilleren din gjør noe magisk og kan lese mpg-filene uansett, men det er ikke normen. filene er mpg2. Hvorfor kan jeg ikke brenne ut en svcd på en dvd plate, ville fått plass til mer filmer da! Endret 18. mars 2004 av Lasso5000 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Har aldri klart å lage en svcd dvd-plate. Siden vcd, svcd og dvd er definerte standarder, så tror jeg ikke man bare kan bytte om på dem. Ta en titt på www.doom9.org, der er det guider angående det meste... Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 hei har ulead movie factory, hvorfor for jeg ikke plass til 3 mpg filer som tilsammen blir under 4GB? det burde jo gå! Hvis du brenner de som data (data disc) vil du få plass til de 3 filmene hvis de tilsammen er under ca 4,480 gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå