PIIIpower Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Noen som spiller dette forfærdelig vanedannende spillet? Personlig likte jeg ikke denne typen spill, men dette rocker jo sokken ut av skoa..... Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 har nettopp fått tak i det, men det fulgte ikke med bruksanvsning.....så jeg har litt prob. med å komme i gang. noen hint om hvordan man bør starte? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Quote: On 2002-03-25 09:41, spn2000 skrev:har nettopp fått tak i det, men det fulgte ikke med bruksanvsning.....så jeg har litt prob. med å komme i gang.noen hint om hvordan man bør starte? trykk på sølv og gull pergamenter. D som du leser her er _vesentlig_ for hvordan du klarer deg!! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Prøv f.eks GameSpot.com der har de sikkert mange nybegynnerguider osv. *hører SirHartge*. *løper og gjemmer seg* *tenker i en mørk krok over at denne tråden burde vært i spill kategorien* Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Quote: On 2002-03-25 09:51, Baltazar skrev:Prøv f.eks GameSpot.com der har de sikkert mange nybegynnerguider osv. *hører SirHartge*. *løper og gjemmer seg* *tenker i en mørk krok over at denne tråden burde vært i spill kategorien* Hehe, den lå der, men da kommer den ikke opp på forsida til HW.NO og da får man ikke så mange hits :smile: litt kult at noen svarer da :smile: Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Enig.....Denne tråden MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ flyttes heheheheheheh....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå