hlund Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Jeg har et minne(?)problem i Word. Når jeg skal lagre får jeg feilmeldingen: "Ikke nok minne. Vil du lagre berget dokument som berget dokument 1?" Jeg trykker ja, men filen er ikke å finne noe sted. Hvis jeg vil lagre en gang til, kommer meldingen: "Vil du lagre berget dokument 1 som berget dokument 2?" Slik økes nummeret i det uendelige. Den samme meldingen får jeg når jeg skal åpne filer. Hva er feil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 ikke nokk minne? restart og avslutt mange oppstartsprogram og ikke kjør flere program. prøv å bruke sikkerhetsmodus hvis du får lagra der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 ikke nokk minne? restart og avslutt mange oppstartsprogram og ikke kjør flere program. prøv å bruke sikkerhetsmodus hvis du får lagra der. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Quote: On 2001-10-29 16:33, hlund skrev:Jeg har et minne(?)problem i Word. Når jeg skal lagre får jeg feilmeldingen: "Ikke nok minne. Vil du lagre berget dokument som berget dokument 1?"Jeg trykker ja, men filen er ikke å finne noe sted. Hvis jeg vil lagre en gang til, kommer meldingen: "Vil du lagre berget dokument 1 som berget dokument 2?" Slik økes nummeret i det uendelige. Den samme meldingen får jeg når jeg skal åpne filer. Hva er feil? Tror ikke det er pga du har for lite minne. Er en feil i Word. Legg det inn på nytt du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå