Gå til innhold

Lagring i Word

hlund

Anbefalte innlegg

Jeg har et minne(?)problem i Word. Når jeg skal lagre får jeg feilmeldingen: "Ikke nok minne. Vil du lagre berget dokument som berget dokument 1?"

Jeg trykker ja, men filen er ikke å finne noe sted. Hvis jeg vil lagre en gang til, kommer meldingen: "Vil du lagre berget dokument 1 som berget dokument 2?" Slik økes nummeret i det uendelige. Den samme meldingen får jeg når jeg skal åpne filer.

Hva er feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861

ikke nokk minne? restart og avslutt mange oppstartsprogram og ikke kjør flere program. prøv å bruke sikkerhetsmodus hvis du får lagra der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

ikke nokk minne? restart og avslutt mange oppstartsprogram og ikke kjør flere program. prøv å bruke sikkerhetsmodus hvis du får lagra der.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-10-29 16:33, hlund skrev:

Jeg har et minne(?)problem i Word. Når jeg skal lagre får jeg feilmeldingen: "Ikke nok minne. Vil du lagre berget dokument som berget dokument 1?"

Jeg trykker ja, men filen er ikke å finne noe sted. Hvis jeg vil lagre en gang til, kommer meldingen: "Vil du lagre berget dokument 1 som berget dokument 2?" Slik økes nummeret i det uendelige. Den samme meldingen får jeg når jeg skal åpne filer.

Hva er feil?

Tror ikke det er pga du har for lite minne. Er en feil i Word. Legg det inn på nytt du...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...