Gå til innhold

Min neste Symbian Mobil...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen som vet om SE kommer med det. De har hvertfall ikke lansert noe, og ikke er det rykter som er ute og går heller.

Veldig synd egentlig for da står jeg igjen med ett alternativ...... Nokia.

SX1 er jo ubrukelig eller det er jo generelt Siemens. Det er jo så mye bugs på den SX1 telefonen at det må være ny rekord.

Har 3 kammerater som har den telefonen og ikke en av dem er fornøyd med den, den kresjer minst 2 ganger for dagen.

Og ja, dem bruker FW7

Lenke til kommentar
Tastaturet er nyskapende, og jeg ser på det som en fin ting. Skal nok lære meg å skrive raskt med SX1, ja! :cool:

Et krav for meg er at telefonen skal være både mulig og enkel å bruke med én hånd. Slik blir det for knotete på SX1. Den er lagd for to hender til f.eks. sms, selvom man stort sett kan klare seg med en hånd til navigering i menyene og sånt.

Lenke til kommentar
Tastaturet er nyskapende, og jeg ser på det som en fin ting. Skal nok lære meg å skrive raskt med SX1, ja! :cool:

Et krav for meg er at telefonen skal være både mulig og enkel å bruke med én hånd. Slik blir det for knotete på SX1. Den er lagd for to hender til f.eks. sms, selvom man stort sett kan klare seg med en hånd til navigering i menyene og sånt.

jeg klarer flott å skrive med en hånd på sx1, enklere enn på 6600 (synes jeg)

Lenke til kommentar
jeg klarer flott å skrive med en hånd på sx1, enklere enn på 6600 (synes jeg)

Har du spesielt store hender, eller er det bare så greit? Men hva med Java spill? Blir det ikke litt trøbbel med tastene der?

har vel litt store hender, men ikke monster liksom.. vet om mange som har større :p

spiller ikke noe særlig på den, men tetris funker ihvertfall helt fint.. man styrer jo i de fleste spill med joysticken

edit: forresten, grunnen til at jeg synes det er vanskelig å skrive med en hånd på 6600 er at tastene er så langt nede på mobilen, vanskelig å ha godt grep og å rekke tastene samtidig..

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Men hva med Java spill? Blir det ikke litt trøbbel med tastene der?

For å si det slik... det er ikke alle spill som er laget for SX1 og som tar hensyn til tasteoppsettet på SX1... blir vanskelig å spille spill når kontrollene er f.eks. 2,4,6 og 8, som da er opp, venstre, høyre og ned på vanlige telefoner, mens på SX1 så blir det:

2 - venstre 6 - høyre

3 - 7 -

4 - opp 8 - ned

Men men.. går sikkert an etter en god del trening.. hehe

Joysticken på SX1 er ikke god å spille med.. synes den er altfor glatt.

Lenke til kommentar

For å si det slik... det er ikke alle spill som er laget for SX1 og som tar hensyn til tasteoppsettet på SX1... blir vanskelig å spille spill når kontrollene er f.eks. 2,4,6 og 8, som da er opp, venstre, høyre og ned på vanlige telefoner, mens på SX1 så blir det:

2 - venstre 6 - høyre

3 - 7 -

4 - opp 8 - ned

http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=32652

Lenke til kommentar

Telefonen er grei den, om det er verdt å bytte ut en 6600 for en 7610 får være opp til hver enkelts økonomi. Det er bare en ting som gjør at jeg mest sannsynlig ikke bytter ut min 6600 mot en 7610 og det er utbyttbare deksler. Hadde en 7210 og det var et hel... med støv på innsiden av skjermen osv. Bestemte meg da for at jeg aldri skulle ha en ny telefon med Xpress-on Covers noen mer. Det dummeste var jo at jeg byttet aldri deksel på den, noe jeg tror gjelder 95% av alle de som kjøper en telefon med en slik funksjon, de bruker orginal dekselet hele telefonens levetid. :D

Lenke til kommentar

2 - venstre 6 - høyre

3 - 7 -

4 - opp 8 - ned

Jeg må si at hvis man kjøper en telefon bare for å spille, som det virker som mange her gjør, kjøp dere en gameboy og en telefon til 1 krone, da har dere alt dere trenger.

Lenke til kommentar
Jeg må si at hvis man kjøper en telefon bare for å spille, som det virker som mange her gjør, kjøp dere en gameboy og en telefon til 1 krone, da har dere alt dere trenger.

Det går ikke på å ha en telefon hvor man bare skal spille. Det skal være en telefon hvor man også skal kunne spille. Det litt av trenden går mot, er jo å samle flest mulig funksjoner i én duppeditt, og ikke ha funksjonene spredt utover. Folk er ikke interessert i å gå med en mp3-spiller, lommeradio, gameboy, digitalkamera og telefon i lomma. Vi vil ha alt i en. Så må man spørre seg om hvilke funksjoner man selv trenger, og der oppfyller ikke SX1 kravet til spill, spør du meg...

Lenke til kommentar

D er litt forskjell på mobilene til 4-5000 og de til 1 kr da :p (Ja, d er ikke bare vanlige java-spill til disse symbian tlf.)

Jeg personelig spiller kun når jeg sitter på bussn eller venter på noe, ellers spiller jeg aldri...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...