voluz Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg har et problem. Jeg har installert Opera og WAP-, MMS- og Internet GPRS-oppsettet fra Telenor. Opera, Messenger etc. funker fett da, men da vil ikke lenger browser'n som fulgte med funke. Åpner jeg den og skal gå inn på en side får jeg følgende feilmelding: COMMUNICATION ERROR An error occured in the communication with the server 521 Hva i all verden er dette? Alt annet, MMS, Messenger og Opera funker altså, men ikke den medfølgende browser'n. Og det er litt kjipt, for Messenger ønsker å oppdatere seg gjennom denne browser'n. Kan jeg på noen måte sette Opera som standarbrowser? Jeg passer på at begge browserne bruker GPRS Internett, så feilen er ikke der... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Prøv å bruke et annet oppsett, jeg bruker to forskjellige, et for standard leseren og et for opera, msn osv. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Må man gjøre det så "krøkkete" altså? Brukte først oppsettet jeg fikk tilsendt fra Sony Ericsson's website, men da funket ikke Opera, mail'n eller MSN - men DA funket den medfølgende browser'n. Så fikk jeg det fra Telenor's website - og da funket alt FORUTEN den medfølgende browser'n. Men, men... må kanskje prøve forslaget ditt da Gandalf. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Nei, funka visst heller dårlig... Andre forslag? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå