dudley.no Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Har testa litt Mafia Us versjonen på xbox i dag og må si at det var skuffende greier. Har ikke testa pc versjonen som jeg har hørt er veldig bra. Grafikken minner mye om The Getaway som kom på ps2 for noen år siden.De første 4-5 missions er nesten identisk med det som var i Driver2 på psx dvs kjøre hit og dit i en stor by der kart lesing er en viktig del. Hadde forventninger til dette spillet og de ble ikke innfridd nei........... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hmm.. Jaja, det sier jo litt om xbox da Synes fortsatt grafikken på PC er absolutt nydelig når det kommer til Mafia, det er noe spillet har overaska meg stort med. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) sier vel ikke noe mye om xbox men heller om de som har laget xbox versjonen Endret 18. mars 2004 av Treat Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Har selv spilt igjennom hele Mafia på PC når det kom ut. Nå skaffa broren min Mafia på PS2 for et par uker siden. Grafikken er ikke så mye dårligere der. Eneste jeg ikke likte så godt var kontrollen. Men ellers helt topp. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 sier vel ikke noe mye om xbox men heller om de som har laget xbox versjonen Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Pc-versjonen er jo genial Skuffende hvis det er så dårlig som du sier på xbox. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 De 4-5 første oppdragene på pc ekke så gøye de heller , spill videre! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Mafia er noe av det jeg har hatt det mest morro til på PC Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Helt klart! Spilte nylig igjennom det på nytt til PC. Grafikken er selvsagt ikke topp etter dagens standard men her er stemningen og storyen så bra at det veier opp. Lenke til kommentar
KenLada Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Ja! Mafia er fanden med det første spillet jeg har satt meg SKIKKELIG inn i og gått skikkelig inn for å runde. (på pc da seff). Av en eller annen grunn så er det så fantastiskt fett.. Hvorfor kom det ikke noen ekstrapakker?! Så har jeg kjøpt det til xbox også siden det var så sinnsykt fett på pc! Men det var en liten skuffelse.. Var liksom ikke like bra osv. Men idèen er den samme fete! Er genialt uanz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå