Predecessor Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 ....som har stands, eller driver seriøst med salg av hardware på TG? Er eventuelt prisene fordelaktige? Hvis det er, hvilke firmaer er det? På forhånd takk? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei Veslemøy! Eg skal på Tg i år også.. Det blir mitt 5år... (jubuleum .. :wink: ) Så eg trur eg kan uttale meg litt om stands etc.. Det er ein del stands... Fra blandt anna komplett etc... Du kan gjære noen bra kjøp.. Ofte på den siste dagen.. Da dei som har standsa selger eindel billigare enn tidligare på partyet.. Noko som eg synest var litt irriterande var at på forgje Tg (2001) så hadde komplett.no eit tilbod på web på ein Plextor 16x cd-brennar (ukens tilbod).Men,siden standen vart over disk.Så måtte eg betale litt meir.. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Quote: On 2002-03-25 08:57, Mr.Hassan skrev:Hei Veslemøy!Eg skal på Tg i år også..Det blir mitt 5år... (jubuleum .. :wink: )Så eg trur eg kan uttale meg litt om stands etc..Det er ein del stands...Fra blandt anna komplett etc...Du kan gjære noen bra kjøp..Ofte på den siste dagen..Da dei som har standsa selger eindel billigare enn tidligare på partyet..Noko som eg synest var litt irriterande var at på forgje Tg (2001) så hadde komplett.no eit tilbod på web på ein Plextor 16x cd-brennar (ukens tilbod).Men,siden standen vart over disk.Så måtte eg betale litt meir.. Det vil med andre ord si at du ikke gjør det helt store kjøpet der oppe? Jeg tenkte på en større harddisk, men det er jo ikke noe poeng å kjøpe den når TG er over. Litt av vitsen er å få tak i noen godsaker å kline inn på disken. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei Veslemøy! Det med cd-brennaren var spessielt eit produkt..Grunnen var at det var ukens tilbod.. Elles så vil eg meine at du kan gjøre eit heilt ok kjøp på Tg.Det vil si at det vil være produkt som ligger på det du får kjøpt på nettet..Og noen produkter det kan lønne seg å kjøpe på Tg. Men,kva produktet det kan være veit ein ikkje før ein er på Tg.Så det er kanskje lurt å så kva priser dei ulike standsa har og samman likne med web.. Elles så koster ikkje 60Gb disk så mykje i desse dagar..(alt er rellativt..) Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Hei Hassan! Takker deg for svarene. Jeg "trår" til med en 60GB 7200 kaviardisk (med majones) fra Komplett. Det begynner å haste, og jeg vet at Komplett kan levere natten over, hvis jeg gjør det før kl. 12.00 i dag. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei Veslemøy! Ok.Bare hyggelig det.. Lenke til kommentar
house Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Quote: On 2002-03-25 09:23, Veslemøy skrev:Hei Hassan!Takker deg for svarene. Jeg "trår" til med en 60GB 7200 kaviardisk (med majones) fra Komplett. Det begynner å haste, og jeg vet at Komplett kan levere natten over, hvis jeg gjør det før kl. 12.00 i dag. når du først er i gang med en så bra disk, hvorfor ikke legge på 20gig ? Housey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå