Gå til innhold

allyse sin tid har slutta (eller starta?)

Anbefalte innlegg

QUOTE (sluffy @ 19/03/2004 : 18:41)
Jeg synes nesten at vi som brukere av forumet har krav på å få vite hva som skjer i de øverste rekker.

sweet dreams. Selv ikke jeg får vite noe. :realmad:

Selv ikke jeg som arbeider i Amotor får vite noe som helst. Føler meg rimlig tråkket på rett og slett.

Edit: bare så det er sagt med en gang. Jeg utleverer ikke noen som helst info om hva jeg vet. Ingenting så ikke gidd å mail/kontakt meg for å prøve å få vite hva som har skjedd. Jeg tier stille. Enkelt og greit.

Edit#2: jeg støtter jo selvsagt tanken, men det kommer nok dessverre ikke til å skje er jeg redd.

Endret av ernie85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi ønsker ikke å debattere medarbeidersaker offentlig.

Det oppsto en konflikt mellom to medarbeidere i Amotor.no, og vi forsøkte å løse saken til Amotor.nos beste. Vi hadde gode grunner til å løse saken slik vi gjorde, men dessverre kunne ikke saken løses slik at alle parter ble fornøyd.

Lenke til kommentar

Vel, jeg håper du skjønner at du kanskje løste saken med tanke på hvor mange kroner du kan innkassere, og ikke kvaliteten på siden. Vet du hvem som lagde amotor og la grunnlaget for dens eksistens? Det er Aleksander, samt meg selv og Anders. Aleksander var ildsjelen i det hele. Ikke denne røveren Torstein. Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å kaste ut den som lagde amotor. Det går jo ann å inngå ett kompromiss og la Torstein få jobben som salgsjef (trenger man ikke utdannelse for dette da?) og Aleksander lede amotor videre,da hadde det kanskje vært litt mer real fordeling. Jeg syntes det er leit at kompetanse skal bli prioritert under hvor mye penger som blir håvet inn... Jeg stiller meg forrundrende til om det beste alternativet for amotor.no ble gjort Martin... Hvilke fordeler vil amotor få av dette?

Hva hadde du sagt Martin, om du hadde blitt kastet ut av hw.no? Selvom det er du som stiftet siden :thumbs:. Jeg ville jo tro at du ville ført deg snytt som allyse. Jeg ville også tro at han som stiftet siden ville passet best til å fortsette å lede den.

Når det er sagt så klandrer jeg ikke hw.no for den avgjørelsen som ble tatt. Det er innmari lett å la seg lure av Torstein. Han sparket det som var av medarbeidere i amotor etter at han sparket ut meg som ansvarlig redaktør og tok over. Snart begynner det å ramle folk fra de andre nettverkene, når Torstein får festa grepet og smørt ledelsen godt inn. Og så er det ikke lenge før overstående teori blir iverksat.

Men nå kan jo egentlig hw.no legge ned amotor.no eller eventuelt overlevere siden til de som har rett på den, siden det vil kreve en del ressurser å få byttet ut design, koding osv ;).

Endret av John Abrahamsen
Lenke til kommentar

QUOTE (mlwirak @ 20/03/2004 : 13:43)
Vi ønsker ikke å debattere medarbeidersaker offentlig.

Det oppsto en konflikt mellom to medarbeidere i Amotor.no, og vi forsøkte å løse saken til Amotor.nos beste. Vi hadde gode grunner til å løse saken slik vi gjorde, men dessverre kunne ikke saken løses slik at alle parter ble fornøyd.

Derfor sparka dere ut allyse som har dataekspertise, har vilje til å jobbe, er ung og pliktoppfyllende osv? Isteden lot dere Torstein fortsette når han er en 35 årgammal bonde som ****** ikke har HALVPARTEN av den kompentansen Aleks har! Hvem starta amotor? Hvem har jobbet hardt for å få nytt design på amotor? Hvem tok initiativ til å spørre Webdesignerne på forumet om nytt design osv? Jeg bare spør, for dette er idotisk.. This forum is going down... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...