dimiles Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Idag sluttet allyse i amotor.no (av grunner som vi ikke nevner her nei ) så jeg syns vi alle skal gi ham litt ros for en fin innsats her på forumet de siste årene! Utrolig teit at han har sluttet, og han vil bli savnet av 42368 registrerte medlemmer (med mindre en eller annen gnom har regga seg siden jeg sjekka sist )! Uansett, dumt at du sluttet, men kanskje på tide med noe nytt? Stay cool (or gay or whateva ) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 ByBy whoever u were.... neida. Rest in peace. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 ...jeg tror nok ikke at han _ville_ slutte, uansett så synes jeg at allyse var (er) en av de bedre moderatorene her på forumet. Men hvorfor han slutter, det lurer jeg virkelig på Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 QUOTE (PiRANhA @ 18/03/2004 : 15:02) ...jeg tror nok ikke at han _ville_ slutte, uansett så synes jeg at allyse var (er) en av de bedre moderatorene her på forumet. Men hvorfor han slutter, det lurer jeg virkelig på hvis du vil vite .. kom på #hw.no @undernet der får du svaret.. og i motsetning til enkelte moderatorer her var han ikke en som kastet seg på alt som var en smule over streken (som enkelte jeg ikke vil nevne .. for da blir jeg bannet.. har skjed før .. vil skje igjen) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Ja, jeg syns allyse har gjort en veldig god jobb her i HW.no nettverket. Han startet Amotor.no, han har gjort en bra innsats på hardware.no, han har hvert en veldig god moderator... Jeg syns det er rimlig sleipt av Torstein Solhaug å presse ut medarbeidere på denne måten (rævslikke toppene og "jage" allyse som startet amotor) Ja, ganske latterlig.....Når "lille" Torstein prøver å overta alt sammen, har jo klart å jaget ut (psyket ut) en god del allerede...Sikkert kjekk inntekt for Torstein denne amotor saken... Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Folkens, dette er en tråd for å si takk for laget til allyse, ikke kaste dritt... Hadde ikke så mye med deg å gjøre allyse, men lykke til vidre på ferden Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Allyse? Who the F... is allyse - Kunne ikke dy meg, sorry! Lykke til videre i livet, hva du nå enn måtte finne på. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Håper de ansvarlige VET hva de har gjort. Håper allyse dukker opp ett annet sted hvor hans innsats blir prissatt og at han i fremtiden passer bedre på sine interesser når han innvolverer seg så sterkt som han gjorde i amotor.no - Denne posten inneholder ikke noe sjult budskap. Hvis noen føler seg truffet, gjør de det av sin egen samvittighet. - Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Henger meg på, jeg..Det jeg har sett har vært veldig bra av (..deg..) allyse. Lykke til videre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Kan ikke si at jeg må stille meg litt undrende hvorfor Olav har blitt sparket ut slik. Fyren har gjort en stor insatts for hardware.no og amotor.no og så skal han "slutt" på den måten. Nei vet dere hva altså. Maken til badass oppførsel kan man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hvorfor ble fyren sparket ut? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 QUOTE (Fragletrollet @ 18/03/2004 : 23:01) Hvorfor ble fyren sparket ut? spør ham selv (f.eks hw.no @ undernet.irc), eller send en mail til sjefen for hw nettverket Per Øivind Gressum, [email protected] Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hvorfor ikke bare si det her ? Er så utrolig teit å si : åfyåfy som den karen har blitt behandla, men jeg vil ikke si hva som har skjedd... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg synes nesten at vi som brukere av forumet har krav på å få vite hva som skjer i de øverste rekker. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 QUOTE (sluffy @ 19/03/2004 : 18:41) Jeg synes nesten at vi som brukere av forumet har krav på å få vite hva som skjer i de øverste rekker. Som vanlig så får vi som regel ikke vite noen ting dessverre Men det er vell bare rykte til hardware.no som blir svekket da, for da blir det (falske?) rykter, og folk legger på litt og prater dritt.... De eneste som taper på det er hardware.no Og en ting til, det finns alltid flere sider av samme sak Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 QUOTE (mars001 @ 19/03/2004 : 18:09) Hvorfor ikke bare si det her ?Er så utrolig teit å si : åfyåfy som den karen har blitt behandla, men jeg vil ikke si hva som har skjedd... sier man hva som har skjedd blir man bannet .. sånn er det her .. får bare godta det .. folk blir jo bannet her for å ha snakket dritt på IRC jo .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg