Selvaag Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hei. Jeg lurte bare på hva dere ville anbefale innen headset som skal brukes til fysisk aktivitet?.. Mvh. Audun Selvaag Lenke til kommentar
MuD Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Koss porta Pro er beregnet til Regnvær og utendørsbruk og dei er super lyd i Endret 17. mars 2004 av MuD Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 jeg bruker Koss sporta pro, og er kjempefornøyd:) Her om dagen var jeg ute å måkte snø mens jeg hørte på musikk. Headsettet var helt gjennomvått før jeg var ferdig, og like herlig spilte de Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Koss porta Pro er beregnet til Regnvær og utendørsbruk og dei er super lyd i Å si at de er beregnet til regnvær kan vel være å ta litt hardt i, men de er for all del helt nydelig til utendørsbruk. Har Porta Pro selv, kjøpte de i Praha for en del år siden, fikk litt problemer etter at jeg reiv av ledningen på ene siden. Fikk levert de inn på Platoon Music her i Bergen, uten kvittering eller forklaring på hvor jeg hadde kjøpt de. Fikk alt fikset på garantien. Anbefaler deg så absolutt å gå for Koss Porta Pro! De sitter veldig godt til f. eks. jogging. Ikke er de så dyre heller. Fårr masse lyd, god livstidsgaranti for pengene her. MVH Lars Lenke til kommentar
Selvaag Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 takk for alle svar:) Så dere annbefaler Porta Pro framfor Sporta Pro? Mvh. Selvaag Lenke til kommentar
Selvaag Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Ok.. Er lyden mye bedre i Porta Pro? Mvh. Selvaag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå