Petterahl Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Skal kanskje selge min trofaste xp2.5+ barton og en Silent Twin cpu kjøler. Vil Silent Twin kjøle bra nok ned? Sitter akkurat nå med vannkjøling, så jeg orker ikke å bytte alt og se om det fungerer. Så jeg lurte på om noen har noen erfaringer Silent Twin kjøler ned xp2.5+ bra nok ned? Han har tenkt til å bruke AS 5 som kjøle pasta. Og vil den passe til et Nf7-S v.2 hk? Eller blir den for diger? Kjøleren finner du her! Lenke til kommentar
Locci Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Skal kanskje selge min trofaste xp2.5+ barton og en Silent Twin cpu kjøler.Vil Silent Twin kjøle bra nok ned? Sitter akkurat nå med vannkjøling, så jeg orker ikke å bytte alt og se om det fungerer. Så jeg lurte på om noen har noen erfaringer Silent Twin kjøler ned xp2.5+ bra nok ned? Han har tenkt til å bruke AS 5 som kjøle pasta. Og vil den passe til et Nf7-S v.2 hk? Eller blir den for diger? Kjøleren finner du her! japp Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Rimelig sikkert på at det skal gå bra... Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 HAr denne kjøleren på min xp2500, temp u/kab.vifter og uten noe særli load ligger på 52-54 grader. Skal jeg spille ligger den på 59-60. Jeg opplever at cpu-en mister litt av sin ytelse ved så høy temp. Men for all del, denne kjøleren er veldig stille. Og cpu-temp på 60 grader er ikke farlig i det hele tatt, men det reduserer ytelsen på min(counter-strike) . Jeg har prøvd en sånn "Glacial silent breeze" og den kjøler ca 2-3 grader bedre, men er fortsatt ikke fornøyd. Tenkte jeg sko prøve en " Thermaltake Extreme Volcano 12 ". Hadde vært fint om jeg kom under 50 grader med full load, uten å måtte fryse i hel inne på rommet. Kan også vere lurt å investere i noen kabinettvifter(min 2 stk). Alt i alt er dette en bra kjøler men har en anelse om at du bør gå for " Thermaltake Extreme Volcano 12 " som også er rimeligere i pris. Samtidig kan mist kjøeren vere litt trøblete med noen hk, da den tar rimelig stor plass. Lykke til. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Passer den på et Nf7-s v2 hk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå