Gå til innhold

Vil silent twin kjøle en xp2.5+ bra nok?

Petterahl

Anbefalte innlegg

Skal kanskje selge min trofaste xp2.5+ barton og en Silent Twin cpu kjøler.

Vil Silent Twin kjøle bra nok ned? Sitter akkurat nå med vannkjøling, så jeg orker ikke å bytte alt og se om det fungerer.

Så jeg lurte på om noen har noen erfaringer Silent Twin kjøler ned xp2.5+ bra nok ned? Han har tenkt til å bruke AS 5 som kjøle pasta.

Og vil den passe til et Nf7-S v.2 hk? Eller blir den for diger?

Kjøleren finner du her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kanskje selge min trofaste xp2.5+ barton og en Silent Twin cpu kjøler.

Vil Silent Twin kjøle bra nok ned? Sitter akkurat nå med vannkjøling, så jeg orker ikke å bytte alt og se om det fungerer.

Så jeg lurte på om noen har noen erfaringer Silent Twin kjøler ned xp2.5+ bra nok ned? Han har tenkt til å bruke AS 5 som kjøle pasta.

Og vil den passe til et Nf7-S v.2 hk? Eller blir den for diger?

Kjøleren finner du her!

japp :D

Lenke til kommentar

HAr denne kjøleren på min xp2500, temp u/kab.vifter og uten noe særli load ligger på 52-54 grader. Skal jeg spille ligger den på 59-60. Jeg opplever at cpu-en mister litt av sin ytelse ved så høy temp. Men for all del, denne kjøleren er veldig stille. Og cpu-temp på 60 grader er ikke farlig i det hele tatt, men det reduserer ytelsen på min(counter-strike) :) . Jeg har prøvd en sånn "Glacial silent breeze" og den kjøler ca 2-3 grader bedre, men er fortsatt ikke fornøyd. Tenkte jeg sko prøve en " Thermaltake Extreme Volcano 12 ". Hadde vært fint om jeg kom under 50 grader med full load, uten å måtte fryse i hel inne på rommet. :) Kan også vere lurt å investere i noen kabinettvifter(min 2 stk). Alt i alt er dette en bra kjøler men har en anelse om at du bør gå for " Thermaltake Extreme Volcano 12

" som også er rimeligere i pris. Samtidig kan mist kjøeren vere litt trøblete med noen hk, da den tar rimelig stor plass. Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...