meanbean Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Har fått innomhus en deffekt og kondemnert Fijitsu Siemens Amilo xp1400 laptop der hk er deffekt. Lurer på om det er mulig å Koble laptop skjermen til vanlig VGA utgang på Stasjoner pc..? Sjema vis noen har mottas med takk Vis noen har en defekt laptop av samme type/serie venligs PM meg eller mail meg på [email protected] kan godt kjøpe restene.... MVH Hans Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hvis du sjekker Overklokking - Elektronikk så har det vært en del slike spørsmål. Svaret er alltid at det ikke er noen kjent måte å gjøre dette på. Du trenger elektronikk lik den som er i en stasjonær LCD skjerm, men disse er spesialbygd og selges ikke løst. Det finnes veldig mange typer av slike laptop skjermer med forskjellig interface. Lenke til kommentar
hox Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg lurer på det samme, så gi beskjed hvis du finner utav det Bare jeg har compaq 14" lcd skjerm. Lenke til kommentar
Zorro Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Har fått innomhus en deffekt og kondemnert Fijitsu Siemens Amilo xp1400 laptop der hk er deffekt. Lurer på om det er mulig å Koble laptop skjermen til vanlig VGA utgang på Stasjoner pc..? Sjema vis noen har mottas med takk Vis noen har en defekt laptop av samme type/serie venligs PM meg eller mail meg på [email protected] kan godt kjøpe restene.... MVH Hans Det finnes LCDinterfacekort å få kjøpt. De koster nok mer enn det vil smake tror jeg. Har tenkt samme tanken selv, men slått det fra meg pga pris og vansklighetsgrad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå