stoffix Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) som topic ikke så alt for lett forklarer, så lyrer jeg på hvor mange volt det er som kommer ut der hvor man kobler til f.eks. link-kabel.. har en liten radioboks som skal kobles til der, men jeg har tenkt å fylle den med lys istedet.. og jeg har ikke noen mulighet til å måle.. *EDIT* trodde jeg var inne på elektronikk.. hadde vært fint om noen flyttet tråden.. Endret 17. mars 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Flyttet etter ønske fra threadstarter. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 noe sånt tenkte jeg også.. men er det ingen som vet mer eksakt? Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 det er vel så mange volt som batteriet er på?? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 sikker på det? batteriene har jo andre greier å holde styr på også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå