fredriku Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 er det noen som ville være interssert i å kjøpe slik en brikke? har kanskje mulighet for å få tak i en skjønner du. og hvor mye er den eventuelt verdt? svar gjerne med en PM. Lenke til kommentar
knut Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Da må du også si hvilken bærbar den kan brukes i. Det er ikke noen standarder om hvordan slike brikker skal bygges opp da produsenter av laptoper har forskjellige ønsker og krav om hvor komponentene skal være og om de skal være utskiftbare. Såvidt jeg vet er det bare Dell som leverer en slik utskiftbar brikke, så da regner jeg med at den passer til Inspiron 8500 og 8600. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) den passer på I8500/8600 ja. men regner med at den passer på andre i855p/pm brikkesett å. men det skal jeg seff sjekke! mente PM Endret 17. mars 2004 av fredriku Lenke til kommentar
knut Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 At den passer med det brikkesettet kan stemme, men tilkoblingen mot systemkortet er properitære i bærbare maskiner (med unntak av mini-pci og sodimm). Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 At den passer med det brikkesettet kan stemme, men tilkoblingen mot systemkortet er properitære i bærbare maskiner (med unntak av mini-pci og sodimm). jaokei.. men som sagt, tar kontakt med dell imorgen først, finner ut om jeg får det. så skal jeg lage en hjemmeside med bilder osv.. så kan vi finne ut av det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå