notarget Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hei Siden alle andre tråder om dette er helt døde, tenkte jeg kunne starte en til. Siden nå har mobilen vært ute et par mnd og fler og fler har mobilen. Så jeg lurer på om det er noen som veit om et program ellernoe som gjør at man kan filme lengre enn 12sek? Noen som har klart det? MVH NoTarget Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Ja, jeg har blant annet anmeldt et par. Søk på forumet her. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Hadde vært fint om du kunne si noen, mens du var innom posten her Men greit, skal se om jeg finner noen Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 OK, ta en titt her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=190436&hl= Og her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=190436&hl= Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hei Siden alle andre tråder om dette er helt døde, tenkte jeg kunne starte en til. Siden nå har mobilen vært ute et par mnd og fler og fler har mobilen. Så jeg lurer på om det er noen som veit om et program ellernoe som gjør at man kan filme lengre enn 12sek? Noen som har klart det? MVH NoTarget hvis du filmer inn i veggen uten og bevege linsen, kan du nå 18 sek! Men tilbake til fakta, jeg hørte av en annen kar her på forumet at du kunne få tak i andre filmeprogrammer, som gjør at du kan filme lengere. Og at grunnen til at man kan filme så kort omgangen er at filmsnutten skal passe inn i en MMS melding Petter Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Sealine, se ovenfor Forresten, notarget; 6600 har ikke vært ute et par måneder. Et halvt år, tenker jeg vi sier. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 hvis du filmer inn i veggen uten og bevege linsen, kan du nå 18 sek! Hehe. det skal prøves Takker for svar MVH NoTarget Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) hvis du filmer inn i veggen uten og bevege linsen, kan du nå 18 sek! Hehe. det skal prøves Takker for svar MVH NoTarget Eller i helt mørket. Har nådd 21 sek. EDIT: Greide 26 nå Endret 17. mars 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jo lysere, og mer stillestående motiv, jo lengre blir filmen Lenke til kommentar
Habla Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jo lysere, og mer stillestående motiv, jo lengre blir filmen Mer stillestående??? Er det flere grader av stillestående? Enten så er en ting stillestående eller så er den det ikke. Habla...... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Bla bla bla... U get the picture... Stillestående da vel... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Greide 25sek nå, filmet helt inntil sengetøyet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå