Gå til innhold

Ah... 13 grader på Cpu ved 24 grader i rommet :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel.. veit ikke nok om kondens til å si så mye om det.. men jeg kan si deg at jeg sannsynligvis ville tatt sammerisiko bare for å prøve.. har det med å være litt rask til å prøve sånne ting.. var vel derfor jeg svidde av hovedkortet mitt for et åpar uker siden og :scared::ermm:

Lenke til kommentar
HEHE artig, men 13 grader på cpu? er det ikke muligheter for litt kondens da?

Du får kondens hvis du har større forskjel en 10 grader på vann og luft over lengre tid. Pass på og ikke gå over dette, da må du ta forhåndsregler for kondens. (snakka med en VVS mann på jobben)

Ved større temp. forskjell blir det bare være og være.

Husk at det er varmere inne i kabinetet enn i romet.(det er denne tempen du må sammeligne med vanntempen.)

edit: har ikke noe og si hvor varmt eller kaldt det er, det kun forskjellen på de to tempraturene som teller.

Endret av bluesman
Lenke til kommentar

Kjører med åpen kabinettdør, så det er nok ikke mer enn max 1 grad forskjell der inne (har vifte på 5 v som dytter litt luft.).

Har nbå skrudd av radiatoren i rommet, slik at romtemp er på ca 20 grader. det er nå ca 16 grader på cpu. (rart egentlig, Bios sier 30, mens compunurse (termometer) sier 16.... og den er på plass. Vanntemp er nok noe lavere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...