Gå til innhold

DALI subwoofer

Anbefalte innlegg

Takker for respons cdrom. Jeg får ta å leite litt rundt etter bruktvare. Men er sannelig ikke helt sikker på hvordan det er å koble til to suber på recieveren. Lurer på om det ikke bare er en sub utgang på den.

Da kobler du bare fra "Line Level Out" på den ene subben og til "Line Level In" på den andre subben. Gjør du dette trenger du bare en sub-utgang på receiveren...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spennende å høre erffaringene dine.

Som jeg og mente er den raskt og henger fett med på musikk, og som jeg også sa så (og da hlrte jeg sikkert litt riktig) gav den fra seg veldig lite kabinettressonans.

Det at den drukner i anlegget ditt er jo kjedelig for deg, høres sikkret så mye mer fremtredende ut her fordi den står i et hjørne. (og kanskje den hella jeg satte under har sin effekt) Jeg har den på litt over halvt volum, og det holder i bøtter og spann her. Men rommet er jo da kun 17m2. Selve hoved-delen av rommet, der anlegget står og sofaen er er vel bare 12m2.

Men som sagt, spennende. Men kan veø bare konkludere med at den er et bra kjøp.- Hvertfall til den prisen du fikk den til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...