Mima Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hei! Har satt sammen vannkjøling med disse delene: DD RBX PIV cpu blokk AC aquastream pumpe kuriyama 3/8" slanger Evo 240 radd Når jeg starta opp blinka leden raskt og det kommer klikke lyder fra pumpe! hva skal jeg gjøre ? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg mener å hørt om det samme før, og da gikk det over etter en stund. Innkjøring eller no... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 er det første gang du kjører pumpen eller??? hvis så, kjører den et påfyllings/lufteprogram. en jumper på kontrolleren taes vekk når den er ferdig, og status led slutter å blinke. bruk denne linken til å få mer info om status led impulsene Lenke til kommentar
Mima Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Nydelig !!! takk folkens Nå er jeg den heldige eier av vannkjøling ^-^ (som funker) Merkelig at Mircoplex sender med de standard Titan viftene (sorte) når jeg bestilte de i alu. Har sjekket både faktura og handlelisten... >.< Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Nydelig !!! takk folkens Nå er jeg den heldige eier av vannkjøling ^-^ (som funker) Merkelig at Mircoplex sender med de standard Titan viftene (sorte) når jeg bestilte de i alu. Har sjekket både faktura og handlelisten... >.< Da sier du fra til microplex og sender tilbake de sorte viftene og får de i alu. tilsendt. Endret 17. mars 2004 av BeFs Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hvilke temps får du med ditt kjølesystem da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå