lugah Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Ja skal lage en side for noen så skulle jeg bare teste en ide jeg fikk! 1 2 Er ikke noe spesielt forskjell på de da... bare et bilde! Skal bytte farge på veggen og "stæshe" den opp litt! Har planlagt og legge masse ark og slikt på pulten og når man da trykker på de arkene / permene så kommer det opp på skjermen! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Joa, kan bli fint dette. Kommer det til å bli i flash? Lenke til kommentar
lugah Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Kommer det til å bli i flash? nope, er ikke fan av flash sider! Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Kommer det til å bli i flash? nope, er ikke fan av flash sider! Det hadde vært rått med flash, hvis du kan det da Lenke til kommentar
lugah Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 jeg kan litt men vil ikke lage noe flash da jeg hater/misliker flash sider! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Tja, vet ikke hvor funksjonabel siden blir, men det er vel brukbart. Originalt var det ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå