Novec Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 I forrige del av vår nybegynnerguide ga vi dere et kort innsyn i en overklokkers verden. Mange av dere fant det kanskje interessant, men satt igjen med ett spørsmål - hva er egentlig overklokking? Vår andre del i denne serien leser du her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Quote: Den viktigste prosessoren i en maskin til hjemmebruk er plassert på hovedkortet, og kalles på godt norsk CPU. LoL Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Hmm har netopp moda skjermkortet mitt med en gigantisk kjøler og vifete og en minne kjøler.. men er litt usikker hvordan jeg seriøst skal overclocke en 1.8 northwood.. skal bruke en 120mm vifte som blåser 323m3 og en swiftec kjøler(seff den største) noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Quote: On 2002-03-25 12:02, B|Real skrev: Quote: Den viktigste prosessoren i en maskin til hjemmebruk er plassert på hovedkortet, og kalles på godt norsk CPU. LoL Ja, LoL igjen! Det hender nok at det kanskje går litt for fort i svingene for noen og enhver! Det var nok litt klønete sagt, så det kan sikkert være på sin plass med litt korrekturlesning før man publiserer sitt verk :smile: Men vi får vel se igjennom fingrene med slikt, og heller huske på at gutta "kjører løpet" på ren og skjær idealisme! Og ære være dem for det! Vurderer så absolutt et innskudd på en tidligere nevnt konto, om det skulle knipe! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Vi er som sagt ikke verdens mestere i rettskriving og korrektur. Men vi prøver så godt i kan. Merker det selv når jeg skriver, er ikke alltid like lett å formulere seg. Det jeg håper er at poenget kommer frem vertfall:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå