razer Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Går treigt dette ja Jaja, ferdig me sidedøra! Her er hvordan den såg ut originalt: Liker den absolutt ikke, så jeg måtte klippe og lime litt. Har et annet vindu fra en annen pc, det er blått ( ) ,men det dekker ikke hele åpningen. Måtte bare finne på noe slags triks for å få det bra! Idéen. Continued... Hmm, litt åpent oppe i venstre hjørne der ja Så forsvant det en hel del bilder så her er sluttresultatet Og hvem sier vi lever i et bruk og kast samfunn? Jaja, venter inn siste del i vannkjølingen denne uken så jeg er snart ferdig! Stay Tuned! (Ps. Det som ble kutta ut av døra er idag på panseret til en gammel harry subaru ) Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 ble ikke så verst det der har nok sett penere løsninger på problemer, men uansett veldig kult da Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Utenom faktumet at du brukte det stygge (ja!) kabinettet som utgangspunkt blir detta bra! Lenke til kommentar
insider Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Stilrent men ikke noe ut over det vanige liksom. Lenke til kommentar
razer Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 (endret) ble ikke så verst det der har nok sett penere løsninger på problemer, men uansett veldig kult da Jeg er lat og tok den enkleste metoden , men vart ganske fornøyd! Utenom faktumet at du brukte det stygge (ja!) kabinettet som utgangspunkt blir detta bra! Garantert (håper iallfall det) Tenkte egentlig og bestille et "skikkelig" vindu fra www.koolpcmods.com (gravert eller no sånt), men det hadde fort blitt altfor dyrt! Endret 19. april 2004 av razer Lenke til kommentar
razer Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Jaja, omtrent ferdig da! Bildene ligger her, gidder ikke å legge de ut som thumbs enda.. Som noen nevnte tidligere er det helt elendig luftinntak framme, kan ikke kjenne lufstrømmen når jeg setter en 140m3 Papstvifte på full guffe, blir heller ikke noe forskjell når jeg skrur den av (På cpu-temp da..) Ligger på 50 grader idle i sommertemperaturen (25grader i skyggen at the moment ) . Har også litt småproblemer med luft i systemet, noen som har noen gode forslag til hvordan jeg skal få ut det? Skal videre sette inn en 120mm Papst til i toppen og lakkere alt innvendig svart + at jeg må få ordna et viftehull i front eller noe sånt . Noen som har noen gode forslag? Sånn den står just nu! Endret 8. mai 2004 av razer Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 ganske pent, liker ikke de kabinettene.. men ut i fra hva du hadde er det bra Synes kanskje du kunne gjort noe litt finere med side døren.. Lenke til kommentar
razer Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Hehe, skal lage en ekstern vannkjølingsboks å sette på toppen nå så det blir skikkelig kjøling! Har akkurat satt igang med den så det blir snart update Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Du ville ikke heller ha sveiset den plata bakfra, i stedet for å feste den slik??? Lenke til kommentar
razer Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Du ville ikke heller ha sveiset den plata bakfra, i stedet for å feste den slik??? Hmm, hvilken plate? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 den du slengte på der hvor vinduet ikke dekka.... Lenke til kommentar
razer Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 den du slengte på der hvor vinduet ikke dekka.... Åja Har dessverre ikke noe slags tilgang på sveiseutstyr så det blir det heller dårlig med. Har teipet den fast (dobbeltsidig) så den holder seg på plass! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Ble litt dumt med den plata som stakk ut, men uansett ble det mye bedre enn orginalen Lenke til kommentar
razer Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Jaja, og da var man lei av det kabinettet Nesten gått lei av modding, men fikk litt lyst å modde et kabinett jeg bestilte for et par dager siden.. Alt verktøyet som jeg oppbevarte i kjelleren ble også stjelt ( ) 6-7-800 rett i dass, må bestille alt nytt fra clasern og microplex, bare dritt!! Neste blir faktisk modderens far, Chieftec, som skal forvandles og herjes med!! Gidder though ikke å lage en worklog til den, legger heller ut det ferdige resulatet... Skal prøve å få presset inn litt flere radiatorer til den -razer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå