Gå til innhold

Messenger for mobil - javaprogram

TMH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
OK, så var det å få konfigruert Cmessenger - (er det gratis å laste ned + bruke)?

gratis å få seg, men ikke å bruke. Det er kostnader ved bruk av GPRS, men thats all. prisene finner du på din operatør sin hjemmeside. Uansett er det billigere enn å sende sms

Lenke til kommentar
cmessenger funker veldig bra!! Betaler kun for GPRS.

Husk at du må benytte en dataprofil som går mot intetrnett og ikke wap.

Lykke til med Chattinga!!  ;)

Ja...hvordan gjør jeg det egentlig? Benytter en profil som går mot internett og ikke wap...? Har ennå ikke fått det til å funke på min e700... :( Skulle gjerne visst d...

Lenke til kommentar

Jeg har desverre ikke erfaring med dette på en e700 da jeg bruker Z600 selv. Men jeg vet at det er noen telefoner som faktisk har sperre for (eller ikke takler det pågrunn av dårlig sowtware) at javaaplikasjoner skal benytte seg av GPRS. Vet ikke om dette er tilfellet med E700 men det vat kanskje noen andre her...???

Lenke til kommentar
Jeg har desverre ikke erfaring med dette på en e700 da jeg bruker Z600 selv. Men jeg vet at det er noen telefoner som faktisk har sperre for (eller ikke takler det pågrunn av dårlig sowtware) at javaaplikasjoner skal benytte seg av GPRS. Vet ikke om dette er tilfellet med E700 men det vat kanskje noen andre her...???

jepp e700 er LAME mobil !! tror ikke du kan ha noe spess med proggs feks. cmessenger ! det sier seg nesten selv når du ser på oppsettet til samsung !! :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...