TMH Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hei! Er det noen som vet om et gratis javaprogram som fungerer på nokia 3510i, som man kan bruke MSN messenger med? Takk! Lenke til kommentar
TMH Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Det hadde vært fint med et godt gratis epost program også! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg hadde ett slikt program. fikk det av en kamerat, hadde det på mailen. men har mistet det. Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Funker denne, tro? http://www.tipicme.com/ Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 tror nok den eneste som fungerer til 3510i er cmessenger. 3510i er ikke så veldig avansert mobil. tipicme funker ikke, det er til symbian Lenke til kommentar
TMH Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 OK, så var det å få konfigruert Cmessenger - (er det gratis å laste ned + bruke)? Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 OK, så var det å få konfigruert Cmessenger - (er det gratis å laste ned + bruke)? gratis å få seg, men ikke å bruke. Det er kostnader ved bruk av GPRS, men thats all. prisene finner du på din operatør sin hjemmeside. Uansett er det billigere enn å sende sms Lenke til kommentar
Toggen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 cmessenger funker veldig bra!! Betaler kun for GPRS. Husk at du må benytte en dataprofil som går mot intetrnett og ikke wap. Lykke til med Chattinga!! Lenke til kommentar
Silje L Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 cmessenger funker veldig bra!! Betaler kun for GPRS. Husk at du må benytte en dataprofil som går mot intetrnett og ikke wap. Lykke til med Chattinga!! Ja...hvordan gjør jeg det egentlig? Benytter en profil som går mot internett og ikke wap...? Har ennå ikke fått det til å funke på min e700... Skulle gjerne visst d... Lenke til kommentar
Toggen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg har desverre ikke erfaring med dette på en e700 da jeg bruker Z600 selv. Men jeg vet at det er noen telefoner som faktisk har sperre for (eller ikke takler det pågrunn av dårlig sowtware) at javaaplikasjoner skal benytte seg av GPRS. Vet ikke om dette er tilfellet med E700 men det vat kanskje noen andre her...??? Lenke til kommentar
TMH Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Har fått det til å fungere nå.. synd det sender så mange kb over kort tid! Lenke til kommentar
TMH Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Ingen som vet om noen andre MSN messenger til mobil? Bortsett fra MSN sitt eget "sløse med penger" tullet sitt via MSN!" Lenke til kommentar
andm Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Du kan jo prøve å sette ned hyppigheten på dataoverdøringen da, til f.eks. 5 eller 10 sec... Kanskje dette setter ned nedlastingen. Jeg laster ikke ned mye KB når jeg chatter... Lenke til kommentar
TMH Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Hyppigheten min er på 30 sek Lenke til kommentar
jepser Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Funker cmessenger på siemens mc60?? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg har desverre ikke erfaring med dette på en e700 da jeg bruker Z600 selv. Men jeg vet at det er noen telefoner som faktisk har sperre for (eller ikke takler det pågrunn av dårlig sowtware) at javaaplikasjoner skal benytte seg av GPRS. Vet ikke om dette er tilfellet med E700 men det vat kanskje noen andre her...??? jepp e700 er LAME mobil !! tror ikke du kan ha noe spess med proggs feks. cmessenger ! det sier seg nesten selv når du ser på oppsettet til samsung !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå