Gå til innhold

Logitech mouseware og Spill problemer

Anbefalte innlegg

*** SITAT FRA http://www.tweak.dk ***

Her er en opskrift fra Claus, som uden tvivl vil hjælpe en del gamere:

Jeg vil fortælle at jeg har fundet en løsning på, at scrool hjulet på logiteh mus ikke virker i spil når mouseware er installeret.

Løsningen er utrolig nem.

I skal begynde med at gå ind på denne side : http://www.microsoft.com/hardware/mouse/ download.asp

I vil finde ud af, at det er da ikke mouseware til Logitech, men til microsoft, men bare rolig nu.

Download softwaren til dit OS og installer den.

Ud over at mit scrool virker super perfekt nu i spil, det virker dævlme godt når du surfer og musen er blevet utrolig præcis og rolig at styre, det har den aldri været før.

Og når ja, du får også andre sjove funktioner der ikke er med i Logitech´s mouseware, og de er også meget nyttige.

Denne løsning virker til alle USB / Opiske / Trådløse mus fra Logitech

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt råd! Har irritert meg over scrollhjulet i spill på min logitech mus..........har nettopp installert 2k igjen etter en test av XP (som IKKE er så stabilt som 2k) Og jeg har faktisk unlatt å installere mouseware fra logitech, funker bedre med musedriverne som ligger i 2k. Nå har jeg lastet og prøvd microsofts drivere fra linken over, og kan bare si takk for tipset! Funker som bare det hos meg nå!!!

Lenke til kommentar
har nettopp installert 2k igjen etter en test av XP (som IKKE er så stabilt som 2k)  

Hvor lenge testa du XP?

Hos meg er XP like stabilt som W2k.

Den eneste grunnen til å kjøpe W2k istedet for XP på en ny PC i dag (slik jeg ser det), er dersom du kjøper hw som ikke har XP drivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...