Janmandelid Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hadde et par konserter i MPEG2-format som jeg brente til DVD og lot Nerovision gjøre jobben med å konvertere. Alt gikk helt fint, og brente ut til DVD-RW i tilfelle det ikke skulle være skikkelig. Tok platen inn i DVD-spilleren (Sony DVP-905) og skulle kose meg. Fikk opp menyen som jeg hadde laget, men SÅ gikk det altså ikke lenger. Feilmeldingen som kom opp fra spilleren var at "The Disc Is Dirty." Prøvde så å spille av samme platen på datamaskinen og her gikk alt helt fint. Merkelig tenkte jeg. Får ta og kopiere plata til en DVD-R og prøve da, men det samme skjedde altså her.... Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Noen som har vært borti lignende problem....? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 DVD-RW? Kanskje spilleren din ikke støtter DVD+/-RW plater? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Joda, tar det meste den. Så det er nok ikke det. Prøver nå med TMPG DVD-Author, så får vi se da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå