kaaasen Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Var en liten tur innom det i fjor eller noe sånn, men jeg fant fort ut at det ikke var for meg. Nå angrer jeg litt, så kanskje jeg skal prøve igjen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 det er det jammen meg lenge sida jeg har prøvd, men helt genialt om du skulle være i tvil Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Arcanum er faktisk et av de rollespillene jeg absolout vil anbefalle de fleste å ta en titt på! Meget bra spill med masse av atmosfære og endel morsomheter (Særlig for FallOut fans;)) Knall bra character-building og en story som gjør at du hele tiden vil videre! meget spesiellt tildsrom er det satt til også, og det er litt utenom det vanlige når det kommer til rollespill!!! Prøv det,og kom deg til, og gjennom, første byen, så er du hekta!! Tro du meg Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg spillte det så mye at jeg ikke levla lenger og tok så mange side-quests at jeg glemte hva hovedquesten var.. ble aldri ferdig Lenke til kommentar
ASW Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Lurte på om jeg var den eneste som syntes Arcanum var genialt men der tok jeg feil Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 TRor egentlig de fleste som var innom dette spillet og virkelig testet det endte opp m å like det. Men har aldri hørt om det før en vis mann her på Gamer tipset meg Som svoren FallOut fan evar dette midt i blinken!! PS: Gleder meg til FallOut modden som oppgradere grafikken på FallOut 2 kommer Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 PS: Gleder meg til FallOut modden som oppgradere grafikken på FallOut 2 kommer hørtes veldig interessant ut, når kommer denne modden? Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 PS: Gleder meg til FallOut modden som oppgradere grafikken på FallOut 2 kommer hørtes veldig interessant ut, når kommer denne modden? Husker ikke linken hr nå i hodet, men sjekk ut DETTE! Også noe jeg gleder meg heftig til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå