Xticy Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Den nye Battlefield klanen Gestapo sportsverein (|GsV|) søker nå medlemmer. Noen har kanskje lagt merke til oss på bf.no sin Fh server,hvorfor vi har tilbragt mye tid i det siste. Vi består av 3 spillere : |GsV|Aurelius (CL) |GsV|EL Diablo (CL) |GsV|euphoria og søker derfor alt som er av inf. og annet på både belter og vinger. Vi er ganske nye(ser på oss selv som middels gode ) og er mest ute etter moro,selv om vi ikke sier nei til en kamp i ny og ne. vi spiller FH,EoD og Vietnam vis det ikke viser seg å bli en flopp. du kan kontakte oss på: #gestapoSV @ quakenet eller sende meg en PM. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hm, litt usaklig, men navnet på klanen, "Gestapo sportsverein", har dere det fra Nissene på Låven, eller en annen Espen Eckbo sketsj? Mener å ha sett det en av de stedene der... Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 bandet til Rhino ja,skjønner dog ikke hva det har med saken å gjøre,med tanke på at en av norges beste klaner kaller seg vaskebjørn.... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Neida, jeg har ikke sagt det er negativt (eller positivt for den saks skyld). Syntes bare navnet var ganske morsomt. Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 forgotten hope, eve of destruction. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Om det er snakk om kveldstids-spilling og dere spiller Vietnam, samt at det er seriøst og sosialt med voicecom ol. Så vil jeg gjerne være med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå