polly Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 selg meg en slik mus eller fortell meg hvor i F... jeg får kjøpt den.. den finnes faan ikke noe sted lenger.(irriterende) tror jeg bli agressiv vis jeg ikke får kjøpt den snart ;P Lenke til kommentar
jason Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Det er jo bare til å banne litt mer så kan det jo være at noen slår den i hodet ditt! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Quote: On 2002-03-25 02:37, polly skrev:selg meg en slik mus eller fortell meg hvor i F... jeg får kjøpt den..den finnes faan ikke noe sted lenger.(irriterende)tror jeg bli agressiv vis jeg ikke får kjøpt den snart ;P ...Er ikke Polly et jentenavn da? Erru homo eller bare aggressiv tomboy? Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Kjøp og salg foregår for det meste på BRUKTMARKED!!!! Jay Jay Lenke til kommentar
goggen Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Ooops....støtter ikke Geforce2 Ti direct 8.x heller? I såfall går kortet mitt rett ut vinduet. Hva vil det si å ikke støtte direct x i hardware? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Polly: Ta en pille for helv***! Sitt ned - og hold kjeft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå