tjcombo Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Veldig sweeeeet, noe jeg syens er vanskelig er å mixe flere typer farger sammen, men det har du utført uten prob her. men må si at denne siden passer til mer "dyre butikk /zoo" side... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Litt off-topic, men hvordan klarer man å lage et knivskarp, men smooth, omriss av noe? Ta for eksempel de to dyrene som sjekker ut skriveren. Hvordan få en jevn og fint omriss og som virker naturtro? GreenScreen + Høy oppløsning? Jeg synes den er genial på egentlig alle måter, og den halen som henger og dingler gjrø meg ingenting. Kanskje kunne den vært dempet noe. Er det noe jeg skal si noe på, så må det være den vertikale scrolleren. Hadde det kanskje gått an å fått innholdet i prosent i høyden også, slik at vi hadde sluppet denne vertikale scrolleren? Lenke til kommentar
designerus Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Litt off-topic, men hvordan klarer man å lage et knivskarp, men smooth, omriss av noe? Ta for eksempel de to dyrene som sjekker ut skriveren. Hvordan få en jevn og fint omriss og som virker naturtro? GreenScreen + Høy oppløsning? Jeg synes den er genial på egentlig alle måter, og den halen som henger og dingler gjrø meg ingenting. Kanskje kunne den vært dempet noe. Er det noe jeg skal si noe på, så må det være den vertikale scrolleren. Hadde det kanskje gått an å fått innholdet i prosent i høyden også, slik at vi hadde sluppet denne vertikale scrolleren? Takk. Umulig å unngå vertikal scroll når en har 800x600. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg må trekke tilbake det om at den teksten ikke var lesbar, det var tekststørrelsen i nettleseren som hadde justert seg. Det så jeg først nå. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Nice.. Græli bra. Satt i 5mins å bare så på den slangen i treet, venta på at den skulle dette ned ellerno.. Og den vaskebjørnen ellerhva det er som banker lett med fingern på skrivern.. Haha.. Lenke til kommentar
oya Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hva tjener du på en slik side? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hva tjener du på en slik side? Det er da ærlig talt hverken din eller min sak... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hva tjener du på en slik side? Det er da ærlig talt hverken din eller min sak... Lov å lure, uten at det skal bli din sak. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hva tjener du på en slik side? Det er da ærlig talt hverken din eller min sak... Lov å lure, uten at det skal bli din sak. ... men det er normal folkeskikk å ikke spørre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hva tjener du på en slik side? Det er da ærlig talt hverken din eller min sak... Lov å lure, uten at det skal bli din sak. ... men det er normal folkeskikk å ikke spørre. Når det gjelder websider; nei, det syns jeg ikke. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Stilig side! Tror de som klager over for mye fokus til høyre hadde endret mening om teksten hadde vært lesbar norsk Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Skam fet side! jeg synes det ble litt for mange farger på "bakken" men den halen med mange farger synes jeg var genial!! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Veldig nice. Både fargerik og "levende" Lenke til kommentar
oya Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hva tjener du på en slik side? Det er da ærlig talt hverken din eller min sak... Lov å lure, uten at det skal bli din sak. ... men det er normal folkeskikk å ikke spørre. Man trenger da ikke være så høytidlig her på forumet Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hva tjener du på en slik side? Det er da ærlig talt hverken din eller min sak... Lov å lure, uten at det skal bli din sak. ... men det er normal folkeskikk å ikke spørre. Når det gjelder websider; nei, det syns jeg ikke. Hvorfor ikke på websider? Det er et vanlig yrke, hvorfor gjøre forskjell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå